۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
مردمی سازی سرمایه گذاری در بخش تولید استان بوشهر با استفاده از ظرفیت دهیاری‌ها و شهرداری‌ها
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

مردمی سازی سرمایه گذاری در بخش تولید استان بوشهر با استفاده از ظرفیت دهیاری‌ها و شهرداری‌ها

بوشهر- حیدریه سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری گفت: یکی از عوامل مؤثر در تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید، مردمی سازی اقتصاد خصوصاً در بخش تولید است.

ضرغام حیدریه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با توجه به این که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از سوی منتخبین جامعه در شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب می‌شوند فلذا ورود آنها در حوزه سرمایه‌گذاری علاوه بر ایجاد درآمد پایدار برای مجموعه تحت مدیریت خویش و اشتغال برای منطقه، زمینه مناسب برای مردمی سازی اقتصاد را به‌همراه خواهد داشت.

وی افزود: در همین راستا و به میزبانی دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری و با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، دستیار استاندار در امور مردمی سازی دولت و رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس پیرامون هم اندیشی و مباحثه در خصوص چهار حوزه بازیافت پسماندهای صنعتی و شهری، پرورش جلبک، پرورش صدف و کشت کاکتوس اپونتیا برگزار شد.

حیدریه خاطر نشان کرد: در این نشست کاربردی، شرکت‌های دانش بنیان مجری و حامی این طرح‌ها به معرفی و ارائه مطالب خود پرداختند.

سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر، اظهار امیدواری کرد با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان استان زمینه صنعتی و تجاری سازی محصولات، تولیدات و اختراعات آنها مهیا شود و مشارکت دهیاران و شهرداران استان نیز برای سرمایه گذاری در این راستا فراهم شود.

کد خبر: ۲۲۳٬۸۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha