۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
سلیقه خودرویی تبریزی‌ها نسبت به سایر شهرهای کشور بالاتر است| تشریح اصلی ترین چالش های صنعت خودرو
در نشست خبری عنوان شد؛

سلیقه خودرویی تبریزی‌ها نسبت به سایر شهرهای کشور بالاتر است| تشریح اصلی ترین چالش های صنعت خودرو

تبریز- مدیر فروش برند MVM مدیران خودرو با تاکید بر اینکه سلیقه خودرویی تبریزی‌ها نسبت به سایر شهرهای کشور بالاتر است، گفت: تلاش می کنیم محصولات روز دنیا وارد بازار خودرو در تبریز کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، علی بابایی زاده عصر روز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت افتتاح نمایندگی مدیران خودرو ۴۸۳ نصیراللهی در تبریز با بیان اینکه هدف اصلی ما ارتقاء کیفیت محصولات و رساندن محصول به موقع به دست مشتری است، اظهار کرد: امسال افزایش فروش را هدفگذاری کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه در تبریز ۳ نمایندگی مدیران خودرو داشتیم که از امروز این تعداد با حضور نمایندگی نصیراللهی به چهار نمایندگی افزایش پیدا می کند، افزود: تحریم ها کار ما را سخت کرده ولی به خاطر همکاری با شرکت چینی موفق شده ایم خودروهای جدید با طراحی بالا و باکیفیت وارد بازار کشورمان کنیم.

بابایی زاده با اشاره به اینکه بازار واردات خودرو و تولید با مشقات سختی همراه است، گفت: تبریز جزو بازارهای اصلی مدیران خودرو بوده و به جهت برخورداری مردم این شهر و همچنین استفاده از خودروهای ارس پلاک، سلیقه خودرویی تبریزی‌ها نسبت به سایر شهرهای کشور بالاتر است و تلاش می کنیم جوابگوی نیاز آنها باشیم.

تاثیر آزادسازی واردات خودروهای دست دوم به کشور

وی در رابطه با تاثیر آزادسازی خودروهای دست دوم به کشور، خاطرنشان کرد: این طرح پارسال قرار بود اجرا شود که نشد و در بودجه امسال نیز در نظر گرفته نشد اما باتوجه به مشکلات موجود در صنعت خودرو و بازار آن، پیش بینی می کنیم طی نیمه دوم سال آزادسازی خودروهای دست دوم انجام شود.

وی ادامه داد: آزادسازی خودرو دست دوم بخشی از نیازهای بازار ایران را پاسخ می‌دهد اما بخش بزرگی از بازار را پاسخگو نیست چراکه به اصول و الگوریتم بستگی دارد و در موضوع واردات بحث ارز را باید برطرف کرد.

مدیر فروش برند MVM در ایران افزود: مشکل دوم خدمت رسانی و خدمات پس از فروش خودروهای دست دوم است که هرکسی می‌تواند آن را انجام دهد اما خودروها نو نیستند و نیاز به خدمت رسانی و سرویس دارند و این ساز و کار هنوز مشخص نشده و ابتر مانده است.

وی یادآور شد: واردکنندگان در واردات خودرو دست دوم برای سوددهی بیشتر به سراغ خودروهای گران قیمت می‌روند که تقاضا برای این نوع خودروها نیز کم است.

سلیقه خودرویی تبریزی‌ها نسبت به سایر شهرهای کشور بالاتر است| تشریح اصلی ترین چالش های صنعت خودرو

خودرو به کالای انحصاری و سرمایه ای تبدیل شده است

بابایی زاده گفت: خودروسازی در ایران پر چالش بوده و هست و خواهد بود و باتوجه به محدودیت واردات در ایران و اینکه واردات خودرو قطع شده و عرضه و تقاضا به علت نگه داشت ارزش پول برای مردم در چند وقت اخیر دچار چالش شده است، همه این مسائل باعث شده تا این صنعت دچار چالش شده و خودرو به‌عنوان کالای انحصاری توسط دولت اعلام شود.

وی اضافه کرد: سیاست‌های اشتباه و نداشتن برنامه‌ریزی باعث برهم خوردن برنامه خودروسازان برای آینده می‌شود اما ما خوشبین هستیم چراکه سیاست‌های موجود پایدار نیستند و قابلیت تغییر دارند و بازار ایران هم همواره سینوسی بوده و همواره روز خوب و بد داشتیم، سختی‌ها بوده و در کنار شریک تجاری خارجی از این مخاطرات عبور کرده و به روزهای خوب خواهیم رسید.

مدیر فروش برند MVM در ایران گفت: ایران خودرو و سایپا خودرو ساز دولتی بوده و حمایت ویژه می‌شوند اما مدیران خودرو به‌عنوان شرکت خصوصی با توانایی و تلاش‌های خود به اینجا رسیده است و تعداد فروش ما در ماه مشخص است و می‌دانیم چند دستگاه ماشین میفروشیم و اگر به فروش نرسانیم در نقدینگی و واردات به مشکل مواجه می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: مدیران خودرو با تولیدات خود ظرفیت‌ها را تغییر داده‌ است و از لحاظ آپشن ذهنیت‌ها را تغییر داده است و پنج الی هفت سال ماشین را گارانتی می‌کنیم و به مشتری اطمینان خاطر می‌دهیم.

وی در خصوص کیفیت خودروهای چینی ادامه داد: در برندهای اصلی و شناخته شده چینی خودروی درجه دو و سه و چهار وجود ندارد ولی قطعات متفرقه با قیمت پایین بنابه درخواست تاجران تولید می‌شود. این نگاه اکنون کاملا عوض شده است. اگر مردم کارشناسی نگاه کنند این ذهنیت از بین می‌رود.

رشد خوب مدیران خودرو در بخش های مختلف

مهدی قدمی، مدیر شبکه برند MVM در ایران نیز در ادامه گفت: در طول سال‌ها و با گذشت سیر تکاملی، مدیران خودرو به مدل‌های مختلف محصولات رسیده و رشد خوبی داشته است و توانسته ساختار سازمانی، وضعیت شبکه و خدمت رسانی را بهبود ببخشد.

وی افزود: اگر در یک شهری و استانی نماینده‌ها را افزایش دهیم، فقط به خاطر این نیست که فروش را افزایش می‌دهیم، سطح خدمات رسانی نماینده‌های فعلی و دسترسی مشتریان نیز مهم است، اگر به حد نصاب نرسد، نماینده جدیدی را جایگزین نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه تبریز در توسعه‌ی شبکه وضعیت خوبی داشته است، ادامه داد: کیفیت بالای محصول اولویت اصلی مدیران خودرو است.

دانی ال، مدیر چینی شبکه برند MVM نیز طی سخنانی اظهار کرد: پیشرفت ام وی ام با حمایت و مشارکت شرکا را شاهد هستیم و اکنون دید خوبی نسبت به آینده داریم.

وی ادامه داد: ام وی ام ۱۹ سال در ایران حضور داشت که مدت زمان کوتاهی نیست و در این مدت مشکلات بسیاری پشت سر گذاشته و پیشرفت خوبی داشته ایم و نسبت به آینده خوشبین هستیم.

سلیقه خودرویی تبریزی‌ها نسبت به سایر شهرهای کشور بالاتر است| تشریح اصلی ترین چالش های صنعت خودرو

مدیران خودرو سومین خودروساز بزرگ کشور است

حسین نصیراللهی مدیر نمایندگی ۴۸۳ مدیران خودرو نیز خاطرنشان کرد: شرکت مدیران خودرو ۱۵۰ نماینده در سطح ایران دارد و بیشتر از این ها نیز متقاضی گرفتن نمایندگی هستند، مدیران خودرو سومین خودرو ساز بزرگ کشور و اولین خودرو ساز بزرگ خصوصی کشور است.

وی افزود: در ارتقای آپشن و قیمت می‌توان اقدامات مهمی انجام داد تا شبکه خدمات پس از فروش خوبی داشته باشیم. خدمات خوب و موثری به مردم به‌ویژه مردم تبریز ارائه خواهیم داد و تمام تلاش خود را می‌کنیم در راستای خدمت دهی به مردم جزو بهترین ها باشیم.

نوبت دهی آنلاین برای خدمات پس از فروش

مرتضی مختاری، مشاور برندینگ و کسب و کار MVM نیز در پایان تاکید کرد: دو برند ام وی ام و فونیکس به همت مدیران خودرو نمایندگی نصیراللهی در تبریز عرضه می شود که با برندهای دیگر متفاوت هستند و استراتژی متفاوتی را برای نفوذ به بازار خواهیم داشت.

وی افزود: برنامه ریزی و نگاه ویژه ای برای شناسایی و رشد بازار ام وی ام در تبریز داریم و چهارمین نمایندگی هستیم که افتخار همکاری با مدیران خودرو را دارد و در بخشی از شهر هستیم که بسیاری از همکاران حضور ندارند و سعی می‌کنیم در بخش مرکزی تبریز حضور داشته باشیم و روی مارکتینگ برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

وی گفت: اتفاق جدید دریافت نوبت خدمات تعمیرگاه و پس از فروش از طریق وبسایت است که برای اولین بار در تبریز رخ می‌دهد.

کد خبر: ۲۲۳٬۷۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha