۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
واگذاری سهام ۳ بانک برای سهام عدالت مددجویان بازمانده
رئیس هیئت مدیره تعاونی سهام عدالت کشور مطرح کرد؛

واگذاری سهام ۳ بانک برای سهام عدالت مددجویان بازمانده

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی سهام عدالت کشور گفت: برای عضویت مددجویان نهادهای حمایتی در سهام عدالت بخشی از سهام سه بانک به ستاد سهام عدالت واگذار شده است.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به شناسایی قالیبافان و زنان بی سرپرست برای بهره مندی از سهام عدالت، گفت: استان مازندران در سال ۹۱ حدود سه میلیون و ۵۰ هزار نفر جمعیت داشت که برای دو میلیون و ۸۵۰ هزار نفر برگه صادر شده بود و برخی ها نیز از این طرح بازمانده بودند.

وی با بیان اینکه شمار شرکت های سهام عدالت در گذشته ۶۱ شرکت بوده و اکنون به ۴۹ شرکت کاهش یافته است، افزود: متاسفانه برخی از افرادی که حق آنها بود نیز از عضویت در سهام عدالت جامانده بودند و در مجموع برای یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر برگه صادر شده بود ولی ثبت نهایی نشده بود.

توکلی با بیان اینکه پیگیری های مجدانه برای رفع مشکل جاماندگان سهام عدالت در حال انجام است، گفت: در نهایت مقرر شد مشمولان کمیته امداد و بهزیستی و بسیجیان به عضویت سهام عدالت درآیند و سهام سه بانک صادرات، ملت و تجارت برای عضویت مشمولان سهام عدالت واگذار شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی های سهام عدالت با بیان اینکه مشمولان و جاماندگان از مراجعه به دستگاهها برای عضویت سهام عدالت خودداری کنند،گفت: مقرر شد ساماندهی جاماندگان در دستور کار قرار گیرد و برای این کار باید بخشی از دارایی ها شناسایی و در اختیار ستاد ساماندهی سهام عدالت قرار گیرد.

رئیس هیئت مدیره تعاونی سهام عدالت یادآور شد: سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و غیره برای عضویت معرفی و قرار شد تا سقف ۱۰ میلیون تومان سهام داده شود و تا پایان سال ساماندهی سایر جاماندگان محقق می شود.

کد خبر: ۲۲۳٬۶۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha