۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
 ۱۰ هزار میلیارد ریال به طرح‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص می یابد
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

۱۰ هزار میلیارد ریال به طرح‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص می یابد

یاسوج- معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری ۱۰ هزار میلیارد ریال به طرحهای عمرانی استان اختصاص می یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، عزیز فیلی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این میزان سه هزار میلیارد ریال از محل اعتباراتی استانی ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه تکمیل طرحهای نیمه تمام و نگهداری منابع طبیعی از مهمترین اولویتهای سال مالی ۹۹ است، گفت: پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، سازمان جنگلها و وزارت نیرو  برای طرحهای ملی استان در نظر گرفته شده است.

فیلی مجموع  اعتبارات مالی سال ۹۸-۹۹ را ۱۲ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از این میزان تاکنون ۵۰ درصد جذب شده و این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی برای اجرای طرح های عمرانی این استان اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: پنج میلیارد ریال برای اجرای ۱۱۲ طرح ملی و هفت هزار میلیارد ریال برای اجرای یکهزار و ۲۵۴ طرح عمرانی اختصاص یافته است.

فیلی برخی از این طرحها را انتقال آب به زمین های دیم، پروژه جاده یاسوج - شیراز، احداث جاده پاتاوه - دهدشت، جاده یاسوج – سمیرم، اجرای شبکه های آبیاری و زهکشی، تامین آب شرب پایدار دوگنبدان و لیکک، احداث جاده چهار خطه بهبهان - گچساران و تامین آب چهار شهر کهگیلویه از جمله لیکک، چرام، سوق و دهدشت ازسد کوثر گچساران عنوان کرد.

کد خبر: ۲۲٬۳۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha