۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
آسفالت باند غربی محور کردکوی – بندر ترکمن به زودی تکمیل می شود
مدیر کل راه و شهرسازی گلستان:

آسفالت باند غربی محور کردکوی – بندر ترکمن به زودی تکمیل می شود

گرگان- مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: آسفالت حدود هفت کیلومتر از خط غربی محور کردکوی - بندر ترکمن با هدف افزایش ضریب ایمنی آن به زودی تکمیل می شود.

به گزارش خبرگزاری بازار، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی اظهار کرد: طول محور کردکوی- بندر ترکمن حدود ۱۰ کیلومتر است که در حال حاضر بخش عمده عملیات زیرسازی و تعریض ابنیه فنی آن شامل پل ها و آبروها انجام شده است.

وی ادامه داد: این پروژه، ملی و پیوست بودجه سنواتی است که از سال ۸۹ آغاز و در این راستا حدود ۹۵ درصد باند غربی، عملیات اجرای زیرسازی آن تا سطح زیر آسفالت تکمیل شده و در همین باند اجرای آسفالت به طول تقریبی هفت کیلومتر نیز به اتمام رسیده است.

محبوبی افزود: در باند شرقی محور عملیات زیر سازی تا سطح زیر ساب بیس تکمیل و عملیات اجرای ساب بیس و تکمیل لایه های زیر سازی در حال انجام است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان اضافه کرد: با تخصیص اعتبار سال جاری که حدود شش میلیارد تومان است، ضمن تکمیل باقی مانده عملیات اجرای بیس باند غربی نسبت به تکمیل آسفالت لایه اول اقدام و همچنین نسبت به تکمیل بخشی از عملیات اجرای زیر سازی باند شرقی اقدام می شود.

کد خبر: ۲۲٬۳۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha