بررسی سوال از وزیر ارتباطات| ضعف اینترنت روستاها محور سوال
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعلام کرد

بررسی سوال از وزیر ارتباطات| ضعف اینترنت روستاها محور سوال

طاهری، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی سوالات نمایندگان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مصطفی طاهری در تشریح نشست امروز(دوشنبه ۸ خرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس به حضور عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وی در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نشست امروز سوالات نمایندگان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات موردبررسی قرار گرفت، افزود: سرفصل سوالات بیشتر مربوط به اینترنت و تلفن ثابت روستایی بود.

وی اضافه کرد: محور یکی از سوالات مربوط به لجستیک پُست بود که ضعف‌های موجود باید برطرف شود، سوال بعدی درخصوص دسترسی به اینترنت در راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی بود که باید اقدامات لازم برای برقراری اینترنت در این منطق انجام شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوالات مطرح شده توضیحات لازم را ارائه دادند، ادامه داد: براساس گزارش ارائه شده تقریبا تا مهر ماه دسترسی تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت فراهم می‌شود و در مرحله بعدی نیز تا پایان سال اینترنت روستاهایی که کیفیت پایینی دارند، ارتقا می‌یابد.

کد خبر: ۲۲۳٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha