۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
هتل بین المللی کیش چگونه هتلی است؟

هتل بین المللی کیش چگونه هتلی است؟

کیش یکی از جزایر زیبای جنوب ایران است که به دلیل جاذبه‌های گردشگری فراوان، همواره مورد توجه گردشگران قرار دارد.

به گزارش بازار، کیش یکی از جزایر زیبای جنوب ایران است که به دلیل جاذبه‌های گردشگری فراوان، همواره مورد توجه گردشگران قرار دارد. این جزیره دارای سواحل زیبا و دریاچه نمایشگاه بین‌المللی می‌باشد که محلی برای تفریح و سرگرمی است. همچنین، پارک شهر کیش با مناظر طبیعی زیبا و فضاهای بازی و تفریحی برای کودکان و بزرگسالان، جذابیت خاصی دارد. در کنار اینها، بازارچه‌های محلی، موزه‌های تاریخی و فرهنگی، مراکز خرید و رستوران‌های با غذاهای متنوع، از دیگر جاذبه‌های کیش هستند. به همین دلیل، گردشگران از سراسر دنیا به کیش سفر می‌کنند تا از زیبایی‌های این جزیره لذت ببرند. ما در این مقاله قصد داریم از هتل بین المللی جزیره بگوییم و به معرفی رستوران های هتل بین المللی کیش بپردازیم.

درباره هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش از جمله هتل‌های لوکس و نوساز ۵ ستاره در زیباترین نقطه از جزیره کیش می‌باشد. این هتل فوق‌العاده در سال ۱۳۹۶ به عنوان هتلی جدید الاحداث افتتاح شد و متشکل از ۱۳ طبقه و ۳۴۲ اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب است. باتوجه به موقعیت مکانی عالی که این هتل دارد شما دسترسی مطلوبی به اسکله تفریحی کیش خواهید داشت. همینطور جهت تماشای خلیج فارس از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

همچنین طرفداران خرید این امکان را دارند به تعدادی از مراکز خرید همچون مریم و ونوس دسترسی خوبی داشته باشند. هتل بین المللی کیش از مسافران گرامی از سراسر کشور با آغوشی باز میزبانی می‌کند. هتل کیش ارائه‌دهنده خدمات کامل همواره نظر میهمانان را به سوی خود جلب کرده است و اقامتی همراه با آرامش و خاطراتی به یادماندنی را می‌سازد. تا سواحل خلیج فارس هتل پنج ستاره و بین المللی کیش دارای فاصله ۵۰۰ متری است که با پیاده روی قابل دسترس می‌باشد. شک نکنید با رزرو هتل بین المللی کیش زیبا در زمان سفر به کیش اقامتی دلچشب را تجربه خواهید کرد. بنابراین چنانچه به دنبال سفری شیرین و دلنشین با خاطراتی شیرین هستید، خودتان را برای سفر به کیش آماده کرده و عازم این جزیره بی نظیر شوید.  برای مکان اقامت در انتخاب این هتل عالی شک نداشته باشید.

هتل بین المللی کیش یکی از معروف‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های جزیره کیش است. این هتل دارای ۸ رستوران با منوی متنوع و خدمات بین المللی است که به مسافران امکان تجربه غذاهای مختلف را می‌دهد.

امکانات دیگر این هتل از هتل های کیش شامل استخر، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، سالن کنفرانس و کاربری، سالن بالروم و ... می‌باشد. موقعیت ایده‌آل این هتل در نزدیکی فرودگاه و جاذبه‌های دیدنی کیش، باعث شده تا بسیاری از مسافران از این هتل برای اقامت در سفر خود به کیش استفاده کنند. در این مقاله بیشتر با این هتل آشنا خواهید شد.

هتل بین المللی کیش چگونه هتلی است؟

امکانات عمومی هتل بین المللی کیش

چنانچه با ماشین شخصی عازم این جزیره می‌شوید، در این هتل محلی به عنوان پارکینگ قرار دارد. این پارکینگ از ظرفیت ۲۷ خودرو برخوردار بوده و استفاده از این پارکینگ بدون هزینه می‌باشد. بخش پذیرش هتل کیش هم به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارد و در هنگام ورود به قسمت لابی دستگاه واکس کفش وجود دارد. چنانچه علاقمند بودید، می‌توانید وسایلتان را در اتاق چمدان موجود در لابی قرار دهید. خدماتی شامل خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه مربوطه صورت می‌پذیرد. در این هتل برای مسافرانی که دارای معلولیت جسمانی هستند، امکانات مناسبی ارائه می‌گردد. فراموش نکنید بردن حیوانات خانگی نیز به این هتل ممنوع خواهد بود. باتوجه به موقعیت مکانی که این هتل در مرکز تجاری و اقتصادی کیش دارد، برای آن دسته از مسافرانی که با هدف سفرکاری عازم کیش می‌شوند بسیار مناسب است. با داشتن اقامت در این هتل، دسترسی آسانی به جاذبه‌ های گردشگری دارید.

امکانات تفریحی هتل

از امتیازات ویژه‌ای که هتل بین المللی کیش دارد می‌توان به امکانات تفریحی آن اشاره داشت. این امکانات شامل مجموعه تفریحی آبی، استخر و مرکز ماساژ و سونا می‌شود. همینطور در این هتل سالن زیبایی فعالیت دارد و باید گفت محلی ایده‌ آل برای خانواده‌ها به شمار می‌آید.

هتل بین المللی کیش چگونه هتلی است؟

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

اتاق‌های این هتل دارای انواع مختلفی هستند که شامل اتاق دوتخته دوبل، اتاق دوتخته توئین، اتاق دوتخته دوبل، اتاق سه تخته سینگل و سوئیت چهار نفره. اتاق‌ها به دو صورت رو به جزیره و رو به دریا ارائه می‌شوند و شایان ذکر است هیچ کدام از اتاق‌ها ظرفیت اضافی ندارند و باید برپایه تعداد نفراتتان اتاق مورد نظر را انتخاب کنید. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بین المللی کیش شیک و راحت می‌باشند و همگی با امکانات مجهز در اختیار میهمانان عزیز قرار می‌گیرند. اتاق‌ها در این هتل از طراحی سنتی و مدرنی برخوردار هستند و فضای گرم و صمیمی برای مسافران فراهم می‌کنند. در داخل اتاق‌ها تکنولوژی‌های مدرنی استفاده می‌شود و همگی از طراحی و دکوراسیونی شیک برخوردار می‌باشند. از امکاناتی که اتاق‌ها دارند شامل موارد زیر می‌شود: تلویزیون و تلفن، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان و تختخواب های شیک، چای ساز، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مینی بار با هزینه، روم سرویس، گاوصندوق و یخچال. در داخل همه اتاق‌های هتل بین المللی کیش حمام اختصاصی وجود دارد که از دوش، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، لوازم بهداشتی، دمپایی، حوله و سشوار برخوردار هستند.

هتل ۵ ستاره بین‌ المللی کیش دارای یک رستوران با گنجایش ۲۰۰ نفر می‌باشد که در طبقه اول این هتل واقع شده است. چه در این هتل اقامت داشته باشید، چه در مکانی دیگر، فرقی نمی‌کند. شما برای صرف وعده‌های غذایی خود می‌توانید به رستوران هتل بین المللی کیش سر بزنید و انواع غذاهای خوش‌طعم را سفارش دهید.

چنانچه عازم جزیره کیش هستید، بدون شک یکی از دغدغه‌هایتان پیداکردن یک رستوران خوب جهت صرف غذا می‌باشد. در ادامه قصد داریم به رستوران و کافی شاپ هتل بین‌المللی کیش بپردازیم تا اینگونه بتوانید جهت صرف وعده‌های غذایی خود به آنجا سری بزنید. همچنین احتمال دارد ساکن جزیره کیش باشید با این حال به دنبال یک رستوران و یا کافه باکیفیت باشید. اینگونه می‌توانید برای دورهمی‌های دوستانه خود به آنجا سر بزنید. به‌هرحال در ادامه این مقاله با کافه و رستوران هتل بین‌المللی کیش بیشتر آشنا خواهید می‌شوید.

هتل بین المللی کیش چگونه هتلی است؟

اسامی رستوران‌های هتل بین‌المللی کیش

هتل ۵ ستاره بین‌ المللی کیش از یک رستوران با گنجایش ۲۰۰ نفر برخوردار است. این رستوران در طبقه اول این هتل قرار دارد. چه در این هتل اقامت داشته باشید، چه مکانی دیگر، فرقی نمی‌کند. شما برای صرف وعده‌های غذایی خود می‌توانید به رستوران هتل بین المللی کیش رفته و انواع غذاهای خوش‌طعم را سفارش دهید.

بوفه صبحانه بین‌المللی کیش

احتمالا علاقمند باشید در یک روز تعطیل برای خوردن صبحانه با دوستان خود دور هم جمع شوید و اینگونه یک روز فوق‌العاده را شروع کنید. ممکن است در این جزیره مسافر باشید و می‌خواهید یک صبحانه مفصل صرف کنید و انرژی لازم را بدست آورید تا باقی روزتان را به خرید و گشت‌وگذار بپردازید.

رستوران هتل بین المللی کیش با متنوع‌ترین منو از انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، خوراک عدسی، لوبیا، سوپ، ارده و شیره، خامه، کیک شکلاتی و ساده، انواع مربا و عسل یک نفره، تخم‌مرغ آب‌پز، کره، پنیر، خیار، گوجه، پوره سیب‌زمینی، گاهی فلافل، خیارشور،  فرنی یا شله زرد، املت فرانسوی، نیمرو و میوه‌هایی همچون هندوانه در خدمت شما عزیزان است.

بوفه ناهار و شام در هتل مجلل بین المللی کیش

چنانچه علاقه‌مندید یک شام و یا ناهار خوشمزه را میل کنید که طعم آن را هیچ‌وقت فراموش نکنید، رستوران هتل بین‌المللی کیش مناسب شماست. انواع غذاهای ایرانی، بین المللی، فست‌فودی و گیاهی در منوی این رستوران وجود دارد. تهیه و طبخ این غذاها به دست سرآشپزهایی ماهر و کاربلد صورت می‌گیرد و برای هر ذائقه‌ای مناسب می‌باشند. کیفیت مواد اولیه استفاده شده در غذاها بسیار بالا بوده و نتیجه آن یک غذا با عطروطعم فوق‌العاده است. طراحی و دکوراسیونی که این رستوران دارد بسیار باسلیقه می‌باشد و تمیزی آن خیال شما را از بابت رعایت بهداشت راحت خواهد کرد.

شما این امکان را دارید تا از منوی متنوع و کامل این رستوران غذاهایی نظیر پاچین، جوجه کباب، چلو گوشت، کباب تابه‌ای، لوبیا پلو، قیمه، ته‌چین، انواع کباب و غیره را سفارش داده و از طعم آن‌ها لذت ببرید. بدون شک یک خاطره خوش از این رستوران را به یادگار خواهید داشت.

کافه و کافی شاپ‌های هتل بین‌المللی کیش

همانطور که می‌دانید امروزه افراد کافی‌شاپ را برای تولد، دورهمی‌های دوستانه و مراسمات کوچک، قرارهای کاری و آشنایی‌های پیش از ازدواج انتخاب می‌کنند. یک محیط دنج و زیبا به کافی شاپ هتل بین المللی کیش اختصاص داده شده است. اینگونه می‌توانید لحظات خوشی را همراه با آرامش در آن بگذرانید.

همچنین می‌توانید به کافه هتل بین المللی کیش در هر ساعتی از شبانه‌روز سر بزنید و انواع شیک‌های خوشمزه، عصرانه‌های سبک، دسرهای متنوع، نوشیدنی‌های سردوگرم و غیره را صرف کنید. آنچه شما را از دغدغه‌های روزانه خود دور می‌کند، شنیدن صدای موسیقی در کنار تماشای نمای داخلی این کافه و صرف خوراکی‌های خوشمزه است.

پذیرایی در کافه‌ها و رستوران‌های هتل بین‌المللی کیش چگونه است؟

جهت صرف غذا با خانواده چند نفره خود و یا برگزاری یک مهمانی بزرگ، حتما رستوران هتل بین المللی کیش را انتخاب نمایید. این رستوران تقریبا ۲۰۰ نفر ظرفیت داشته و پرسنل مجرب و باتجربه آن به آسانی از شما و مهمانانتان پذیرایی می‌کنند. چیدمان میز و صندلی‌ها، دکوراسیون و نورپردازی رستوران، به‌صورتی می‌باشد که یک محیط مدرن و خاص در آن به وجود آمده است. این محیط لذت غذا خوردن را چند برابر می‌کند.

منوی این رستوران به اندازه‌ای متنوع می‌باشد که همه افراد با هر سلیقه‌ای این امکان را دارند تا غذایی باب میلشان را برگزینند. انواع غذاهای ایرانی، عربی، دریایی، فرنگی، فست‌فود و گیاهی در لیست غذاهای این مجموعه وجود دارد.

شاید بعد از کلی گشت‌وگذار و خرید، دلتان هوس یک عصرانه خوشمزه کرده است. پس در این صورت به کافی شاپ هتل بین المللی کیش بروید و با خوردن یک فنجان قهوه داغ همراه با یک کیک تازه، خستگی خود را بیرون کنید و انرژی‌تان را بازگردانید. پرسنل مجرب این کافه تمام تلاششان را می‌کنند تا به بهترین نحو از شما پذیرایی کنند.

فضای کافه هتل بین المللی کیش نیز چیدمان و نورپردازی حرفه‌ای دارد که بسیار چشم‌نواز می‌باشد. بدون شک علاقمندید ساعت‌ها روی مبلمان راحت و نرم آن نشسته و با دوستان خود معاشرت نمایید. اینگونه می‌توانید یک روز خاص و به‌یادماندنی را برای خودتان بسازید.

هتل بین المللی کیش چگونه هتلی است؟

جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل

خانه مردم شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسی بومیان کیش، یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب در جزیره کیش است. این خانه مردم شناسی، با نگهداری و نمایش اشیاء و فرهنگ بومیان کیش، به بازدیدکنندگان فرصتی برای آشنایی با فرهنگ و سنت‌های محلی این منطقه می‌دهد. در این خانه مردم شناسی، انواعی از اشیاء و لوازم دست ساز بومیان کیش، از جمله پوشاک، ظروف، صنایع دستی و ... به نمایش گذاشته شده است. همچنین، در این خانه مردم شناسی، فضاهایی برای برگزاری نمایشگاه‌ها، کارگاه‌های آموزشی و ... نیز فراهم شده است. با توجه به تاریخچه و فرهنگ بومیان کیش، بازدید از خانه مردم شناسی بومیان کیش، تجربه جالبی برای گردشگران و علاقه‌مندان به فرهنگ و تاریخ محلی می‌باشد.

کاریز کیش

کاریز کیش، یک شهر زیرزمینی باستانی در جزیره کیش می‌باشد که برای تامین آب به مردم در گذشته ساخته شده است. این شهر زیرزمینی، دارای ۱۵۰۰ متر طول و ۲۰ متر عمق است و در طول تاریخ بارها با حملات و غارت‌های مختلف روبرو شده است. اما با وجود همه این مشکلات، کاریز کیش تا به امروز باقی مانده و به عنوان یک جاذبه گردشگری محبوب در جزیره کیش شناخته می‌شود. در این شهر زیرزمینی، تعدادی از قنات‌ها و سدیم‌های قدیمی نیز به نمایش گذاشته شده است. بازدید از کاریز کیش، تجربه جالبی برای گردشگران و علاقه‌مندان به تاریخ و فرهنگ این منطقه می‌باشد.

بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش، یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب در جزیره کیش است. این باغ باستانی، دارای ۳۴ هکتار مساحت است و در آن بیش از ۵۷۰۰ درخت از ۱۰۰ گونه مختلف وجود دارد. باغ آهوان، در دوره قاجاریه ساخته شده و به عنوان باغ شخصی شاهان قاجار بهره‌برداری ‌شده است. در این باغ، علاوه بر درختان متنوع، چشمه‌ها، استخرها، آلاچیق‌ها و پل‌های زیبا نیز وجود دارد که باعث شده است که باغ آهوان یکی از جاذبه‌های توریستی محبوب در جزیره کیش باشد. بازدید از این باغ، تجربه خوبی برای گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت و فرهنگ ایران می‌باشد.

کشتی یونانی

کشتی یونانی در سال ۱۹۰۳ در حین سفر از بندر عباس به بوشهر، در نزدیکی جزیره کیش به دریا غرق شد. این کشتی حامل باری از محصولات غذایی و لوازم شخصی بود که برای تأمین نیازهای مسافران و ساکنان جزیره کیش به آنجا اعزام شده بود. در طول سال‌های پس از غرق شدن کشتی، بسیاری از لوازم و محصولات آن به صورت پراکنده در سواحل جزیره کیش پیدا شده‌اند. همچنین، بازدید از محل غرق شدن کشتی نیز از جاذبه‌های توریستی محبوب در جزیره کیش است.

اسکله

اسکله تفریحی کیش از جمله جاذبه‌های معروف جزیره به شمار می‌آید که گردشگران در سفر به کیش به هیچ عنوان نباید بازدید از آن را از دست دهند. این اسکله دارای ۴۳۷ متر طول و ۱۸ متر عرض می‌باشد که فاز اول آن در مرداد سال ۱۳۸۵ هجری شمسی به بهره‌برداری رسید. فاز دوم بعدها به آن پیوست تا مساحت مجموعه به حدود ۱۰ هزار متر مربع برسد.

اسکله از لحاظی مهندسی به‌صورتی ساخته شده است تا آسیبی به زیستگاه جانداران دریایی نزند. شروع بخش ورودی اسکله از خیابان اصلی می‌باشد، که شامل پیاده‌راهی مزین به چترهای زیبای رنگی است. این چترها به شما احساس استقبال را می‌دهد. پس از آن لازم است تا از مسیر دوچرخه‌سواری عبور نمایید تا به پارک ساحلی و اسکله برسید.

در اسکله تفریحی کیش، صندلی‌هایی رو به دریا قرار دارد تا افراد برای لحظه‌ای روی آن‌ها نشسته و از تماشای چشم‌انداز دریای خلیج فارس بهره‌مند گردند. همچنین کف‌سازی مناسب اسکله سبب شده است که افراد بسیاری را در حال قدم‌زدن روی آن مشاهده کنید.

یک بوفه در اسکله تفریحی کیش فعالیت دارد که در اکثر مواقع شلوغ می‌باشد و برای خرید لازم است تا در صف بایستید.  از همین رو حتما خوراکی و آب یا میوه همراه‌تان باشد.

جهت میل نمودن غذا یا نوشیدنی حتما از کافه‌ها و رستوران‌های کنار اسکله استفاده کنید تا اینگونه خستگی را از تن به در نمایید. در ضمن سرویس بهداشتی نیز در نزدیکی اسکله قرار دارد.

پارک شهر کیش

پارک شهر کیش یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم جزیره کیش است. این پارک با مساحتی بیش از ۲۰۰ هکتار، شامل مناطق سبز و زمین‌های بازی و تفریحی متنوع می‌باشد. در این پارک، می‌توانید از فضای طبیعی بهره‌مند شوید و با دیدن درختان و گل‌های زیبا، لذت ببرید. همچنین، فضاهای بازی و تفریحی برای کودکان و بزرگسالان در این پارک وجود دارد. مجموعه‌های ورزشی، اماکن نورپردازی و آلاچیق‌های زیبا نیز در این پارک قرار دارند. به علاوه، پارک شهر کیش در نزدیکی دریاچه نمایشگاه بین‌المللی کیش و ساحل دریا قرار دارد که این امر باعث می‌شود تا بازدید از این پارک برای گردشگران و توریست‌ها جذاب و لذت‌بخش باشد.

جمع‌بندی

ما در این مقاله سعی کردیم بطور مفصل به هتل بین‌الملی جزیره بپردازیم و شما را با واحدهای اقامتی آن، امکاناتش، ویژگی‌ها و همچنین جاذبه‌های نزدیک آشنا کنیم. چنانچه قصد سفر به جزیره زیبای کیش را در برنامه‌هایتان دارید، حتما برای اقامت این هتل را مدنظر داشته باشید.

کد خبر: ۲۲۳٬۵۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      0 1
      خیییییییییلی خوب بود اما ما پار سال رفتبودیم استخر بسته بود ?????✅✅✅✅✅❤️❤️❤️❤️❤️❤️???