۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
کوتاهی در تامین مسکن نتیجه تفکر مدیران سابقی بود که آجر روی آجر نگذاشتند
نماینده مردم خمین در مجلس:

کوتاهی در تامین مسکن نتیجه تفکر مدیران سابقی بود که آجر روی آجر نگذاشتند

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امروز مشکل مسکن وجود دارد که دارد، نتیجه بی عملی مدیران گذشته است که افتخار می کردند در طول مدیریت خود آجر روی آجر نگذاشته اند.

به گزارش بازار، علیرضا نظری در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (دوشنبه ۸ خردادماه) مجلس شورای اسلامی گفت: در آغاز عرایضم دهه کرامت و میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و خواهر گرامی شان را تبریک می گویم و از الطاف رهبر معظم انقلاب نسبت به عملکرد سه ساله مجلس یازدهم به صورت ویژه تشکر می‌کنم که این حمایت مسئولیت ما نمایندگان را برای انجام هر چه بیشتر وظیفه چند چندان کرد.

وی ادامه داد: روز گذشته شاهد برخی اظهارنظرها از سوی برخی همکاران بودیم که نظام مظلوم اسلامی را به انحصار طلبی، حذف گروه های مورد اعتماد سیاسی و ضرورت انجام آشتی ملی، ندادن حق اعتراض مسالمت آمیز به مردم و ظلم در حقوق زندانیان سیاسی و عقیدتی تحت عنوان اقدامات خلاف امنیت ملی و پیشنهاد حذف مجازات اعدام علیه جانیان و آدمکشان و مفسدان فی الارض، عدم رعایت حقوق زندانیان زنان، روشنفکران و جوانان و اهل سنت و اقلیت‌های قومی و مذهبی، کوتاهی دولت در تامین مسکن مورد نیاز مردم و بالاخره عدم وفای به عهد از سوی حاکمیت و دولت در حق مردم و عدم اجرای قوانین مصوب مجلس و قانون برنامه ششم، متهم ساختند و در جایگاه دلسوز کشور، انقلاب و ملت فریاد وامصیبتا سر دادند.

وی ادامه داد: اینجانب به عنوان فرزند خمین و پیرو مکتب امامین انقلاب از پیشگاه امام راحل و رهبر معظم انقلاب، خانواده های معظم شهدا و مخصوصاً شهدای مظلوم امنیت و از ملت قهرمان ایران به دلیل ابراز چنین و بیاناتی عذرخواهی می کنم و لازم می دانم جهت آگاهی ملت ایران مواردی را یادآور شوم.

نظری تاکید کرد:نمایندگان محترم مجلس و ملت عزیز ایران می دانند که در طی ۴۴ سال بعد از انقلاب، قریب به اتفاق دولت‌ها به جریان اصلاح طلبی، اعتدال و سازندگی تعلق داشته است و سال‌ها کشور در دست آنها بوده و سردمداران و حامیان این جریان امروز باید پاسخگوی عمل خود در ایجاد وضع موجود کشور باشند و نه طلبکار. آیا فراموش کرده اید که دولت مورد حمایت شما افتخار می‌کرد که در طول دوران مسئولیت خود حتی یک آجر روی هم نگذاشته است! اگر امروز مشکل مسکن وجود دارد که دارد، نتیجه بی عملی مدیران مورد حمایت شما نبوده است؟ چرا آن روز فریاد وا مصیبتا سر ندادید؟ اگر فقط ۲۵ درصد احکام برنامه پنجم اجرایی شده چه دولت‌هایی مسئول اجرای برنامه پنجم و ششم بوده اند، غیر از دوستان شما؟ چرا آن روز فریاد نزدید.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در موضوع آشتی ملی که قبلا مقام معظم رهبری درباره بیان داشته‌اند که ملت ایران با هم مشکلی ندارند و همه گروه‌ها و سلایق و اقوام صدها سال در کنار هم زندگی کرده اند و اما اگر منظور شما کسانی هستند که با پشت کردن به مردم و همراه شدن با دشمنان این ملت و انقلاب به ملت و انقلاب خود خیانت کردند و صف خود را از ملت جدا کردند و مطرود ملت شدند، که آنها از ملت نیستند و باید توبه و جبران کنند و ضامن خون هایی که به واسطه خیانت در فریب آنها ریخته شده است، باشند و مطرح شد که باید به سمت حذف مجازات اعدام برویم. کسانی که در دولت‌های مورد حمایت آنان قتل های زنجیره ای رقم خورد و بی جهت خونهای مظلومان و بی گناهان را می ریختند، امروز این چنین مهربان و رقیق القلب شده اند که پیشنهاد حذف حکم الهی اعدام را می‌دهند که قرآن فرمودـ «وَلَکُمْ فِی الْقِصَاصِ حَیَاةٌ یَا أُولِی الْأَلْبَابِ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ» آیا اگر فرزند شما نیز در خیابان «اربا. اربا» می شد باز هم چون پیشنهاداتی را می دادید، یا فقط برای دیگران نسخه می پیچید؟ تاریخ مصرف چنین اظهاراتی سالهاست که به پایان رسیده است و ملت ایران هوشیار تر از آن است که فریب این اظهارات را بخورد.

وی ادامه داد: اگر امروز کشور مشکلاتی دارد که دارد، تصمیمات خلق‌الساعه، سوء مدیریت دولت آقای رئیسی هم بیداد می کند و شکی در آن نیست اما همه باید به جای اظهارات ناصواب و دادن آدرس غلط و رنجیده کردن خاطر مردم بهتر است با مردم صادق باشیم و در جهت رفع مشکلات آنها با تمام وجود تلاش کنیم.

کد خبر: ۲۲۳٬۴۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha