۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
تشکیل پرونده تخلف برای ۱۱ عامل توزیع سیگار در اسدآباد
فرماندار اسدآباد خبر داد:

تشکیل پرونده تخلف برای ۱۱ عامل توزیع سیگار در اسدآباد

همدان - فرماندار اسدآباد از تعلیق شش ماهه ۱۱ عامل سیگار در اسدآباد خبر داد و گفت: از ۱۵ عامل سیگار در شهرستان اسدآباد ۱۱ عامل به دلیل تشکیل پرونده تخلف مطابق اساسنامه به مدت شش ماه به حالت تعلیق درآمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسدآباد؛ مجید درویشی در کارگروه تنظیم بازار اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان ۳۴۷ تاکسی فعال وجود دارد که این تاکسی‌ها برای تجهیز تاکسی‌های خود به کارت خوان یک ماه دارای فرصت هستند و برای مدیریت ویروس کرونا در بحث سلامت مردم، نصب و راه اندازی کارت خوان در داخل تاکسی‌ها یک ضرورت است.

وی در ادامه با بیان اینکه از ۵۰۰و احد صنفی تنها ۸۶ واحد کالاهای خود را ثبت سامانه کرده‌اند، تاکید کرد: باید تمام کالاهای وارده به واحدهای صنفی ثبت سامانه شود در غیر این صورت با متخلفین در شهر و روستا برخورد خواهد شد.

فرماندار اسدآباد همچنین از تعلیق شش ماهه ۱۱ عامل سیگار در اسدآباد خبر داد و گفت: از ۱۵ عامل سیگار در شهرستان ۱۱ عامل به دلیل تشکیل پرونده تخلف مطابق اساسنامه به مدت شش ماه به حالت تعلیق درآمده‌اند.

درویشی با اشاره به وجود ۱۵ عامل توزیع سیگار در شهرستان گفت: ملایر با ۳۶۰ هزار جمعیت سه عامل توزیع سیگار دارد و این در حالی است که اسدآباد با ۱۰۰ هزار جمعیت دارای ۱۵ عامل توزیع سیگار بوده که از این تعداد ۴ عامل فعال هستند.

وی اضافه کرد: عاملیت سیگار دارای رانت بوده و باید با تشدید قوانین و نظارت‌ها با هرگونه سوءاستفاده مانع تخلف در این راستا شد.

کد خبر: ۲۲٬۳۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha