۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
ضرورت ایجاد زیرساخت برق در عطاآباد | احتمال خسارت به دستگاه‌ها زیاد است
مدیرعامل شرکت تولیدی مبل آسا گلستان تاکید کرد؛

ضرورت ایجاد زیرساخت برق در عطاآباد | احتمال خسارت به دستگاه‌ها زیاد است

گرگان - پژوهان، مدیرعامل شرکت تولیدی مبل آسا گلستان از نبود زیرساخت‌های لازم در منطقه صنعتی عطاآباد انتقاد کرد و گفت: نوسان برق در این منطقه منجر به آسیب به دستگاه‌ها و خسارات زیادی می‌شود.

هاجر پژوهان در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: متأسفانه زیرساخت‌های لازم در منطقه صنعتی عطاآباد فراهم نیست براین‌اساس هنگام فعالیت کارگاه‌های تولیدی نوسانات برق به بسیاری از دستگاه‌های برقی واحدها آسیب وارد کرده است.

مدیرعامل شرکت تولیدی مبل آسا گلستان ادامه داد: باتوجه‌به اینکه هزینه‌ها در سال‌های اخیر افزایش‌یافته و قیمت این دستگاه‌ها چندبرابر شده، هرگونه آسیب ناشی از نوسان برق خسارت جدی برای تولیدکنندگان صنعت مبل به همراه خواهد داشت.

وی از افزایش قیمت مواد اولیه مبل با گرانی نرخ دلار خبر داد و گفت: بسیاری از فروشنده‌های ابزارآلات مبل به‌واسطه این نوسان نرخ، فقط خرید نقدی را می‌پذیرند که این نیاز به مبلغ بالای سرمایه در گردش یا نقدینگی دارد.

این تولیدکننده گلستانی اضافه کرد: خرید مواد اولیه سرمایه در گردش و نقدینگی بالایی نیاز دارد که این برای بسیاری از تولیدکنندگان نوپا در صنعت مبلمان عطاآباد دشوار است.

به گفته او، باتوجه‌به کاهش توان خرید مصرف‌کنندگان در ماه‌های اخیر، اگر قیمت مواد اولیه ارزان نشود در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد تعطیلی کارگاه‌های تولیدی مبل خواهیم بود.

کد خبر: ۲۲۳٬۴۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha