۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
۳۰۰ میلیارد تومان وام ازدواج در خراسان شمالی پرداخت شد
رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی:

۳۰۰ میلیارد تومان وام ازدواج در خراسان شمالی پرداخت شد

بجنورد - رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی از پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به زوج‌های متقاضی در استان خبر داد.

علی اصغر هدایتی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: طی سال جاری ۹ هزار و ۳۳۳ فقره تسهیلات ازدواج به ارزش ۲۹۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به زوج های متقاضی در استان پرداخت شده است.

وی شمار افراد در صف انتظار دریافت تسهیلات ازدواج را بیش از سه هزار نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد متقاضی در صف انتظار، عدد زیادی است، اما اگر متقاضیان وام ازدواج بتوانند ضامن‌های معتبر به بانک ارائه دهند هیچ کدام از بانک‌های استان مشکلی نداشته و تسهیلات را به سرعت پرداخت می‌کنند.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی حداکثر زمان پرداخت تسهیلات ازدواج بعد از تکمیل پرونده را ۴۸ ساعت اعلام کرد و گفت: برای دریافت این تسهیلات، هر یک از زوجین باید یک ضامن معتبر به بانک معرفی کند که میزان حقوقش در افراد مجرد سه برابر مبلغ قسط و در افراد متأهل چهار برابر مبلغ قسط باشد، در غیر این صورت باید دو ضامن به بانک معرفی کنند.

هدایتی افزایش سقف تسهیلات ازدواج از ۱۵ به ۳۰ میلیون تومان در سال جاری را دلیل ایجاد مشکل در معرفی ضامن برای زوجین دانست که افزایش تعداد متقاضیان در صف تسهیلات ازدواج را در پی داشته است.

کد خبر: ۲٬۲۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha