۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
مردم را به خاطر پرداخت پول نقد برای ویزیت سرگردان خیابان‌ها می‌کنند
انتقاد از فرار مالیاتی برخی پزشکان؛

مردم را به خاطر پرداخت پول نقد برای ویزیت سرگردان خیابان‌ها می‌کنند

عضو کمیسیون بهداشت مجلس از سرگردانی مردم در خیابان ها برای تهیه پول نقد به منظور پرداخت حق ویزیت برخی پزشکان انتقاد کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، همایون سامه یح نجف آبادی از سرگردانی مردم درخیابان ها برای تهیه پول نقد به منظور پرداخت حق ویزیت برخی پزشکان انتقاد کرد و گفت: برخی از پزشکان درآمد کافی برای پرداخت مالیات واقعی را دارند اما متاسفانه فرار مالیاتی دارند و این موضوع به هیچ وجه در شان آنها نیست.

وی با تاکید بر اینکه پزشکان نباید بیماران را برای تهیه پول نقد راهی خیابان‌ها کنند، افزود: پزشکان با انجام این کار وجهه خود را خراب می کنند و به طور قطع با این اقدام تعداد مراجعان آنها نیز کاهش می یابد و ضرر و زیان این موضوع بیش از مالیاتی است که باید پرداخت کنند.

نماینده مردم کلیمیان در مجلس یازدهم، یادآور شد: به صورت جدی می طلبد سامانه و شماره‌هایی که برای اعلام فرار مالیاتی پزشکان اعلام شده پاسخگو و جوابگوی مردم باشند.

سامه یح نجف آبادی با تاکید بر اینکه در اغلب مشاغل شاهد فرار مالیاتی هستیم و پزشکان هم از این قاعده مستثنی نیستند، ادامه داد: در برخی موارد مالیاتی که اخذ می‌شود بالاتر از مالیات واقعی است و در این رابطه افزایش شدید مالیات‌ها منطقی نیست و برخی را به ستوه آورده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه دریافت حق ویزیت به صورت نقدی و یا کارت به کارت مغایر قانون است بر ضرورت تشدید نظارت سازمان امور مالیاتی بر این امر تاکید کرد و گفت: بازرسان وزارت بهداشت باید از مطب ها سرکشی و تخلفات را به سازمان مالیاتی گزارش کنند.

کد خبر: ۲۲۳٬۲۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha