۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
مقررات مبادلات رمزارزی هنگ کنگ این هفته اجرایی خواهد شد| احتمال افزایش قیمت ها در بازار
خبر فاندامنتال مثبت برای بازار رمزارزها؛

مقررات مبادلات رمزارزی هنگ کنگ این هفته اجرایی خواهد شد| احتمال افزایش قیمت ها در بازار

مقررات مبادلات رمزارزی هنگ کنگ قرار است از تاریخ اول ژوئن به مرحله اجرا در آید که بر اساس آن، برای نخستین بار مبادلات رمزارزی در هنگ کنگ به رسمیت شناخته خواهد شد.

به گزارش بازار؛ مدیرعامل صرافی بایننس با انتشار پیامی توئیتری اعلام کرد که مقررات مبادلات رمزارزها در بازار هنگ کنگ از اول ماه ژوئن به مرحله اجرا در خواهد آمد.

دولت چین نیز همزمان از رونمایی وایت پیپیر جدید خود برای توسعه فناوری وب ۳ و مبادلات رمزارزی در شهر پکن رونمایی خواهد کرد که هر دو رخداد می تواند به سود و تقویت بازار رمزارزها منجر شود.

این دستورالعمل قانونی که «وایت پیپیر توسعه و نوآوری وب ۳» نامیده شده، روز یکشنبه منتشر شده و قرار است از امروز اجرایی شود. این وایت پیپیر توسط کمیسیون دانش و فناوری شهرداری پکن آماده شده و قرار است بر اساس آن، شهر پکن به مرکز اقتصاد دیجیتال چین تبدیل شود.

مدیر پارک فناوری ژونگ گوآنچون پکن اعلام کرده است که بر اساس این وایت پیپر، قرار است طی دو سال آینده بودجه سنگینی برای توسعه این مرکز فناوری و در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال تخصیص داده شود. دولت چین سالانه بیش از ۱۴ میلیون دلار برای توسعه پارک فناوری مذکور و فناوری وب ۳ در این پارک تخصیص خواهد داد.

استقبال بایننس از اجرایی شدن مقررات مبادلات رمزارزی در هنگ کنگ

مقررات مبادلات رمزارزی که از مدت ها پیش تدوین و تنظیم آن توسط دولت محلی هنگ کنگ انجام شده، قرار است از نخستین روز ماه ژوئن به مرحله اجرا در آید. اهمیت این قاون در این است که برای نخستین بار در هنگ کنگ به عنوان یکی از مراکز مهم تجارت جهانی، مکاهیت رمزارزها و مبادلات رمزارزی به رسمیت شناخته خواهد شد.

در همین راستا، مدیر عامل صرافی بایننس (CZ) با انتشار پیامی توئیتری از این مقررات استقبال کرده و آن را جذاب دانست. وی همچنین حرکت دولت چین در انتشار وایت پیپیر توسعه وب ۳ را اقدامی مهم و تاثیر گذار دانسته است.

لازم به ذکر است، مجموع این دو عامل می تواند شوک مثبتی به بازار رمزارزها وارد نماید.

کد خبر: ۲۲۳٬۲۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha