۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
بیش از ۲۱هزار هکتار از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در مراحل الحاق به محدوده شهرهاست
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن:

بیش از ۲۱هزار هکتار از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در مراحل الحاق به محدوده شهرهاست

مالکی، سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: بیش از ۲۱هزار هکتار از اراضی متعلق به این سازمان در مراحل مختلف رسیدگی برای الحاق به محدوده شهرها هستند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد: روند الحاق اراضی به محدوده شهرها نیاز به همکاری بین بخشی دارد اما در حال حاضر یکی از موضوعات مهم در رفع مشکل تامین زمین، تعیین تکلیف این اراضی است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه براساس ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن دستگاه‌های اجرایی باید اراضی مازاد خود را در اختیار این طرح قرار دهند که ضرورت همکاری بخشی از دستگاه‌ها همچنان وجود دارد.

مالکی پیگیری استانداران و سایر مدیران استانی در این خصوص را برای تعیین تکلیف این زمین‌ها بسیار ضروری دانست و گفت: باید بدانیم که پیشبرد طرح عظیم نهضت ملی مسکن صرفا در حوزه اختیارات وزارت راه و شهرداری و زیرمجموعه‌های آن نیست و تمامی ارکان دولت باید برای تحقق آن تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سازمان ملی زمین و مسکن متولی تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن است که بر این اساس قرارگاه تامین زمین در این سازمان به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت برای تحقق این امر است.

کد خبر: ۲۲۳٬۱۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha