۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
امروز صنعت نفت و گاز کشور در صحنه اصلی جنگ اقتصادی قرار دارد
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران:

امروز صنعت نفت و گاز کشور در صحنه اصلی جنگ اقتصادی قرار دارد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در نشست مشترک با مدیران عامل شرکت‌های پالایش گاز کشور گفت: جنگ‌اقتصادی امروز به مراتب پیچیده‌تر از جنگ تحمیلی و صنعت گاز کشور در خط مقدم این نبرد است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مجید چگنی در ابتدای این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک به مناسبت سوم خردادماه (آزادسازی خرمشهر) بیان کرد: موفقیت، عزت و سرافرازی، ماندگاری و پیروزی کشور عزیزمان در عرصه‌های مختلف در سال‌های اخیر در سایه ایمان به خداوند متعال و ایستادگی در راه ایمان به ثمر نشسته و اکنون مدیران و کارکنان این صنعت بزرگ کشور محکم و استوار در مسیر تعالی و شکوفایی قدم برمی‌دارند

وی افزود: امروز صنعت نفت و گاز کشور در صحنه اصلی جنگ اقتصادی قرار دارد و این جنگ اقتصادی تداوم جنگ هشت سال دفاع مقدس است، مدیران و کارکنان این مجموعه بزرگ تمام‌قد با انجام اقدام‌های شاخص و نوآورانه در مقابل مشکلات و سختی‌ها ایستاده‌اند.

معاون وزیر نفت در امور گاز تصریح کرد: مدیرانی که با تفکرهای انقلابی و اقدام‌های جهادی، به‌صورت شبانه‌روزی برای پیشبرد اهداف والای کشور و رونق اقتصادی کشور پای کار ایستاده‌اند، شایسته قدردانی و ستایش هستند؛ امسال نیز با پیروی از فرمایش‌های مقام معظم رهبری و شعار سال با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» برای ثبت بهترین دستاوردها در صنعت گاز کشور پای کار نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

عملکرد بی‌نظیر مدیران و کارکنان در زمستان سال ۱۴۰۱ ماندگار شد
احمد زمانی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران نیز در این نشست گفت: عملکرد شاخص و بی‌نظیر مدیران و کارکنان پالایشگاه‌های گاز کشور در زمستان پارسال ستودنی بود و ثابت شد می‌توان با اقدام‌های شاخص و نوآور از روزهای سخت عبور کرد.

وی با اشاره به مسائل مهم پالایشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: پروژه‌های کاهش انتشار گاز های مشعل، عملیات تعمیرات اساسی، اقدام‌های نوآور و روزآمد از مسائل مهم و کلیدی امسال در پالایشگاه‌های گاز کشور است که امید داریم با همفکری و خرد جمعی بتوانیم در این حوزه‌های مهم بهترین دستاورد و عملکرد را داشته باشیم.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز یادآور شد: برنامه‌ریزی دقیق و منظم برای انجام عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها در ماه‌های اخیر با توجه به اهداف کلان وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران مبنی بر حفظ پایداری و تولید حداکثری و به‌منظور حفظ نیاز داخلی و صادرات گاز و محصولات جانبی با موفقیت در حال اجراست.

مدیران عامل شرکت‌های مجتمع گاز پارس جنوبی، فجر جم، پارسیان، هاشمی‌نژاد، سرخون و قشم و ایلام هم به بیان مسئل و مشکلات مهم تولیدی، تعمیراتی و سرمایه انسانی پرداختند.

کد خبر: ۲۲۳٬۱۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha