۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
شایعه ثبت نام سهام عدالت در استان سمنان | مردم باور نکنند
مدیرکل اقتصاد دارایی سمنان در گفتگو با بازار:

شایعه ثبت نام سهام عدالت در استان سمنان | مردم باور نکنند

سمنان- دیانی، مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان با بیان اینکه ثبت نام سهام عدالت برای بازماندگان کذب است، گفت: ثبت نام فقط برای بازماندگان مددجویان نهادهای حمایتی آن هم فقط در تهران صورت می‌گیرد.

علیرضا دیانی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به شرایط سهام عدالت، تاکید کرد: ثبت نام سهام عدالت در دستور کار دولت قرار گرفته اما در این مرحله برای برخی جاماندگان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی آن هم به صورت متمرکز در تهران انجام می شود.

وی افزود: از مردم می‌خواهیم که با دفاتر خدماتی مراجعه نکنند چرا که هیچ ثبت نامی از مردم در سامانه ها صورت نمی‌گیرد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان بیان داشت: بازماندگان همگی به صورت متمرکز در تهران ثبت نام می‌شوند و نه در دفاتر خدماتی شهرستان های استان سمنان؛ لذا مردم به این امر عنایت داشته باشند.

دیانی افزود: از سوی دیگر مردم به پیامک های تبلیغی و ... نیز توجه و اعتماد نداشته باشند زیرا در صورتی که تغییری در شرایط ثبت نمام جاماندگان رخ داد، از مبادی رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ضمن تکذیب خبر ثبت نام جاماندگان سهام عدالت، بیان کرد: هیچ دفتری در هیچ نقطه ای از استان سمنان ثبت نام سهام عدالت را انجام نمی‌شود و مردم منتظر اطلاعیه‌های رسمی از سوی دولت باشند.

به گزارش بازار، طی روزهای اخیر برخی کافی نت‌ها در شهرها و روستاهای استان سمنان اطلاعیه‌های ثبت نام سهام عدالت را نصب کرده و از مردم مبالغی را نیز طلب می کردند.

کد خبر: ۲۲۳٬۰۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha