۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
راه اندازی کارواش تمام اتوماتیک با سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد ریال در همدان
سرمایه گذار همدانی در گفتگو با بازار عنوان کرد

راه اندازی کارواش تمام اتوماتیک با سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد ریال در همدان

همدان - محمدی؛ سرمایه گذار مجتمع «دسته گل» از راه اندازی مرکز کارواش تمام اتوماتیک در همدان خبر داد و گفت :۱۲۰ میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده است.

پرویز محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه این مجموعه در زمینی به مساحت هزار و 500 متر مربع با دو هزار و 800 متر بنا و در دو فاز طراحی شده است، اظهار کرد: فاز نخست این کارواش مدرن و کاملاً اتوماتیک است که دستگاه‌های فوق پیشرفته آن از شرکت آلمانی واشتک خریداری و بیش از دو سال است که نصب شده اما به دلیل کارشکنی معاون اعتبارات بانک شهر و پاره‌ای مشکلات دیگر موفق به راه اندازی نشده‌ایم.

پرویز محمدی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده است، افزود: حدود ۴۰ درصد این تسهیلات بانکی و مابقی از سرمایه و آورده شخصی تأمین شده و ۱۵ میلیارد ریال دیگر نیاز است تا کارواش راه اندازی شود.

متاسفانه بانک عامل بدون توجه به افزایش صعودی قیمت‌ها تا سه برابر، در دو سال اخیر از ادامه همکاری در تکمیل پروژه طفره رفت

محمدی اضافه کرد: متاسفانه بانک عامل بدون توجه به افزایش صعودی قیمت‌ها تا سه برابر، در دو سال اخیر از ادامه همکاری در تکمیل پروژه طفره رفت و با اینکه نظر مدیرعامل بانک مثبت بود و نگاه مساعد دارد، معاون سابق اعتبارات بانک، کارشکنی کرده و مانع از تزریق نقدینگی برای راه اندازی شد.

وی گفت: با بهره برداری از فاز یک مجموعه کارواش در دو شیفت کاری از ساعت هشت صبح تا ۲۴ برای ۶۰ نفر اشتغال پایدار ایجاد می‌شود و روزانه به بیش از ۵۰۰ دستگاه خودروی سواری خدمات استاندارد شستشو ارائه و مشتریان و مراجعان نیز در محیطی مناسب، رایگان پذیرایی می‌شوند.

این سرمایه‌گذار همدانی ادامه داد: تاکنون در کشور بنایی با هدف تأسیس کارواش احداث نشده و برای نخستین بار در ایران به این رسته شغلی و خدماتی با توجه ویژه به صورت تخصصی ورود شده و با نظر مشاوران مختلف قصد داریم مجموعه «دسته گل» را در کل کشور به عنوان یک برند مطرح معرفی کنیم که این اقدام نام بلند همدان را بلند آوازه تر خواهد کرد.

وی اظهار کرد: مجتمع خدماتی «دسته گل» با محوریت کارواشی مدرن و تمام اتوماتیک با قابلیت سرویس دهی روزانه و مطابق با استانداردهای جهانی به بیش از ۵۰۰ دستگاه خودروی سواری توسط بخش خصوصی در بلوار شاهد همدان احداث شده و دارای بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

سرمایه گذاران در همدان حمایت نمی‌شوند
وی با ابراز گلایه از اینکه متأسفانه آنگونه که باید و لازم است از سرمایه گذاران در همدان حمایت نمی‌شود، افزود: بعضاً مشاهده می‌شود به جای تشویق و حمایت از کارآفرینی، کارشکنی‌هایی نیز از سوی برخی دستگاه‌ها صورت می‌گیرد که به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

پرویز محمدی افزود: بی تردید اگر این طرح در شهر و استان دیگری استارت خورده بود دو سال پیش به بهره برداری رسیده و از خسارات فراوان ناشی از خواب سرمایه و عدم بهره برداری جلوگیری می‌شد.

وی در مورد فاز دوم مجتمع «دسته گل» توضیح داد: در مرحله بعدی و پس از راه‌اندازی کارواش، در قسمت شمالی مجتمع یک مجموعه تخصصی و کاملِ آب درمانی شامل استخر، سونا، سالن‌های ورزشی و اتاق‌های متعدد ماساژ احداث می‌شود که به بیماران نیازمند به ورزش‌های آب درمانی خدمات تخصصی ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه با تکمیل کل مجتمع برای حداقل ۹۰ و حد اکثر ۱۰۰ نفر اشتغال دائم ایجاد می‌شود، گفت: این واحد نیز در فضایی به مساحت ۸۰۰ متر مربع و در سه طبقه بنا گردیده اما به خاطر محدودیت منابع مالی و عدم همراهی بانک کامل نشده است

کد خبر: ۲۲٬۲۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha