۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
متقاضیان ۲۶۴ خانه در طرح ملی مسکن واحدهای خود را انتخاب می‌کنند
رئیس اداره برنامه ریزی راه و شهرسازی زنجان:

متقاضیان ۲۶۴ خانه در طرح ملی مسکن واحدهای خود را انتخاب می‌کنند

زنجان- رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی زنجان گفت: متقاضیان ۲۶۴ خانه در طرح ملی مسکن استان، واحدهای مدنظر خود را انتخاب می‌کنند.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، بهزاد کردلو، با بیان اینکه ۶۴ واحد مسکونی از پروژه «m۶ کوی زنگان» در فاز اول تحویل متقاضیان می‌شود، گفت: برای متقاضیان این فاز، پیامک تکمیل وجه واریزی ارسال شد که پس از واریزی نهایی، انتخاب واحد صورت گرفت.

وی ابراز کرد: بعد از تکمیل وجه متقاضیان دوباره امتیاز بندی شدند و بازدیدی هم توسط متقاضیان نسبت به سایت پروژه صورت گرفت و در مرحله بعدی برگه‌های انتخاب واحد توسط خود متقاضیان به کارگزاری تحویل داده شد و واحدهای این فاز تعیین تکلیف شد و به متقاضیان تخصیص یافت.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی زنجان، گفت: بعد از انتخاب واحد نسبت به انعقاد قرارداد سازنده با متقاضی و تقسیط تسهیلات بانکی برای این فاز اقدام خواهد شد.

کردلو همچنین بیان کرد: در فاز دوم تحویل واحد از پروژه مذکور «۲۶۴ واحد مسکونی» براساس امتیاز کسب شده و نیز نظرسنجی صورت گرفته به متقاضیان پیامک تکمیل وجه واریزی ارسال شده است تا پس از تکمیل آورده نقدی نسبت به انتخاب واحد مسکونی خود اقدام کنند.

کد خبر: ۲۲۲٬۹۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha