۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت ایرانی با کیفیت بسیار بالایی که دارد ، توانسه در بازار به عنوان یک محصول منحصر به فرد و درجه یک مورد استقبال بسیاری از افراد قرار بگیرد .

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت ایرانی با کیفیت بسیار بالایی که دارد ، توانسه در بازار به عنوان یک محصول منحصر به فرد و درجه یک مورد استقبال بسیاری از افراد قرار بگیرد . امنیت این درب ها بسیار بالا می باشد و می توان در بخش های مختلف یک ساختمان از آن ها استفاده نمود .

علاوه بر مواد اولیه مرغوبی که در ساخت این محصولات بکار رفته شده است ، طراحی آن ها فوق العاده بوده و علاوه بر افزایش امنیت ، تاثیری زیبا بر دکوراسیون داخلی خواهد داشت . برای کسب اطلاعات کافی در رابطه با این محصول ، با ما همراه شوید .

آیا درب های چوبی ضد سرقت هستند ؟

درب‌های چوبی به دلیل زیبایی و استحکام خود ، همواره مورد توجه قرار گرفته‌اند . اما سؤالی که ممکن است پیش بیاید این است که درب‌های چوبی آیا قابل اعتماد و ضد سرقت هستند؟

پاسخ به این سؤال بله است . با استفاده از روش‌های مناسب ، درب‌های چوبی می‌توانند به عنوان درب‌های ضد سرقت استفاده شوند . خوشبختانه در ایران نیز فناوری این امر وجود داشته و با درب ضد سرقت ایرانی با کیفیتی مواجه هستیم ‌. به آیتم های زیر توجه کنید ؛

۱- جنس چوب : برای ساخت درب‌های ضد سرقت ، از چوب های سخت و مقاوم به عنوان متریال اصلی استفاده می‌شود . چوب‌هایی مانند درخت بلوط ، درخت سرو و درخت صنوبر برای ساخت درب‌های ضد سرقت مناسب هستند .

۲- ضخامت درب : ضخامت درب نیز در تعیین میزان ایمنی آن موثر است . درب‌هایی که از چوب سخت و مقاوم تشکیل شده‌اند و ضخامت آن‌ها بیشتر از 5 سانتی متر باشد ، به عنوان درب‌های ضد سرقت قابل استفاده هستند . معمولا درب ضد سرقت ایرانی ضخامت بالایی دارند .

۳- استفاده از پوشش‌های حفاظتی : استفاده از پوشش‌هایی مانند ورق فولادی ، برای افزایش مقاومت درب در برابر ضربه و برخورد ، باعث بهبود عملکرد بهتری شده و با محصولی تحت عنوان به عنوان درب‌های ضد سرقت مواجه هستیم . این پوشش‌ها باعث افزایش مقاومت درب در برابر نفوذ و حفظ سطح زیبایی آن نیز شده است .

۴- استفاده از قفل‌های با کیفیت : برای تضمین ایمنی درب ضد سرقت ایرانی ، استفاده از قفل‌های با کیفیت بسیار مهم است . قفل‌هایی با سیستم پیچیده و الکترونیکی ، برای درب‌های چوبی ضد سرقت پیشنهاد می‌شوند .

۵- استفاده از قاب‌های قوی : قاب‌هایی که برای نصب درب‌های چوبی ضد سرقت استفاده می‌شوند ، باید از جنس با کیفیت و سخت باشند . استفاده از قاب‌های فلزی با ضخامت مناسب و به همراه دوربین‌های مداربسته ، به عنوان یک سیستم ایمنی کامل برای درب چوبی ضد سرقت ، فوق العاده خواهد بود ‌.

درب ضد سرقت ایرانی

استفاده از درب چوبی ضد سرقت برای مکان های مختلف

درب ضد سرقت ایرانی به دلیل ظاهر زیبا ، مقاومت بالا و ایجاد حس امنیت برای افراد ، در بسیاری از مکان‌ها و ساختمان‌ها استفاده می‌شوند . در ادامه به برخی از مکان‌هایی که استفاده از درب‌های چوبی ضد سرقت در آن‌ها مناسب است ، پرداخته شده است ؛

۱- خانه و ویلا : درب‌های چوبی ضد سرقت برای افزایش امنیت خانه‌ها و ویلای های مسکونی بسیار مناسب هستند . این درب‌ها با جنس چوب سخت و مقاوم و قفل‌های با کیفیت ، به عنوان درب‌های ضد سرقت در این محیط‌ها استفاده می‌شوند .

۲- شرکت‌ها و ادارات : درب ضد سرقت ایرانی ، در شرکت‌ها و ادارات نیز برای افزایش امنیت و حفظ اطلاعات بسیار مهم هستند . این درب‌ها با جنس چوب سخت و قفل‌های الکترونیکی ، برای افزایش امنیت گزینه ای مناسب می باشند .
۳- هتل‌ها و رستوران‌ها : درب‌های چوبی ضد سرقت در هتل‌ها و رستوران‌ها نیز برای افزایش امنیت مسافران و حفظ امنیت داخلی این مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد .

۴- بانک‌ها و صرافی‌ها : استفاده از درب‌های چوبی ضد سرقت در بانک‌ها و صرافی‌ها بسیار حائز اهمیت است . این درب‌ها با قفل‌های الکترونیکی و ورق فولادی ، به عنوان یک فاکتور امنیتی استفاده می شوند .

۵- مراکز خرید و تجاری : درب ضد سرقت ایرانی در مراکز خرید و تجاری نیز به عنوان یک ابزار امنیتی بسیار مهم هستند . این درب‌ها با جنس چوب سخت و قفل‌های پیچیده ، احتمال سرقت را تا میزان زیادی کاهش داده اند .



تفاوت درب جوبی ضد سرقت ایرانی و ترک

درب‌های ضد سرقت از جمله محصولاتی هستند ، که برای افزایش امنیت در منازل ، شرکت‌ها ، بانک‌ها و سایر محیط‌هایی که نیاز به حفاظت دارند ، استفاده می‌شوند . درب ضد سرقت ایرانی و ترک بازار را اشباع کرده اند ، که هر کدام دارای مشخصات ویژه ای می باشند ، اما این محصولات قطعا تفاوت زیادی دارند ، که به شرح زیر است ؛
۱- جنس درب : درب‌های ضد سرقت ترک ، از جنس فلزی ساخته می‌شوند که درصد زیادی از آن از فولاد است . درب‌های ضد سرقت ایرانی نیز فلزی هستند ، اما از روکش چوبی برای افزایش زیبایی آن ها استفاده می‌شود . همچنین در برخی مدل‌های ایرانی ، مقدار استفاده شده از چوب بیشتر از سایر متریال است .

۲- ضخامت درب : درب‌های ضد سرقت ترک در مقایسه با درب‌های ایرانی ، ضخامت بیشتری دارند . این امر ناشی از فولاد بکار رفته شده در محصولات است . درب‌های ضد سرقت ایرانی نیز اغلب دارای ضخامت بالایی هستند ، اما در مقایسه با درب‌های ترک ، ضخامت کمتری دارند .

۳- کیفیت ورق فولادی : در درب ضد سرقت ایرانی ، ورق فولادی با کیفیت بالاتری استفاده می‌شود که تحمل ضربه و خوردگی بالاتری دارد . در درب‌های ضد سرقت ترک نیز ، ورق فولادی با کیفیت بالایی استفاده می‌شود ، اما ممکن است در مقایسه با درب‌های ایرانی ، کیفیت ورق فولادی آن‌ها کمتر باشد .

۴- سیستم قفل : درب ضد سرقت ایرانی معمولا از سیستم قفل دو سوزنی استفاده می‌کنند که بسیار پیچیده و مقاوم هستند . در برخی مدل‌های ترک نیز از سیستم قفل دو سوزنی استفاده می‌شود ، اما در برخی دیگر ، سیستم قفل یک سوزنی ساده بکار رفته شده است .

درب ضد سرقت ایرانی



۵- قاب درب : یکی دیگر از تفاوت‌های درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت ترک ، قاب درب است . قاب درب ایرانی ، بیشتر از جنس فلزی ساخته می‌شوند که باعث مقاومت و سبکی بالای آن‌ها شده است . همچنین قاب درب ایرانی ، اغلب به صورت قطعات جداگانه قابل نصب می‌باشد که باعث راحتی در حمل و نصب آن‌ها شده است . به همین دلیل این محصول کیفیت بالاتری دارد .

درب ضد سرقت دوقاپ

درب ضد سرقت دوقاب ، یکی از برترین و محبوب‌ترین درب ضد سرقت ایرانی در بازار است . این درب‌ها با ترکیب فولادی و روکش چوبی ، عملکرد بالایی در حفاظت از مراکز متعدد ، گزینه ای مناسب هستند . درب ضد سرقت ترک دوقاب جزو محصولات پر طرفدار بازار است.
در زیر به برخی از ویژگی‌ها و وجوه مثبت درب ضد سرقت دوقاب پرداخته شده است ؛

۱- جنس درب : درب ضد سرقت دوقاب از جنس فولادی ساخته شده و با روکش چوبی پوشیده شده است . این ترکیب متریال باعث شده ، که درب دوقاب قابلیت مقاومت بالا در برابر آتش و همچنین سبکی و قابل حمل بودن را داشته باشد .

۲- طراحی : این درب دارای طرح‌های متنوع و زیباست که با توجه به نوع و سبک دکوراسیون داخلی ، مناسب انتخاب می‌شود .

۳- عملکرد : درب ضد سرقت دوقاب نیز ، با قفل دو سوزنی و لوله‌های فولادی در قسمت چهارچوب ، مقاومت بالایی در برابر بریدگی و خرد شدن داشته و امنیت بالایی را برای محل نصب فراهم می‌کند .
۴- مقاومت در برابر صدا : این مدل درب ، به دلیل جنس فولادی و پوشش چوبی ، صداهای مزاحم را به خوبی جذب می‌کند و در نتیجه به عنوان یک عایق صدا شناخته می شود ‌.

۵- مقاومت در برابر آب و رطوبت : درب ضد سرقت دوقاب با استفاده از جنس فولادی و پوشش چوبی ، مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت دارد .
۶- نصب آسان : درب ضد سرقت از نوع دوقاب به راحتی نصب خواهد شد و امکان بهره مندی از آن در محیط های مختلفی فراهم شده است .

کلام پایانی

درب ضد سرقت ایرانی کاملا استاندارد بوده و با بهره مندی از متریال با کیفیتی تولید می شود . برای ساخت این محصولات تنها به ویژگی های امنیتی بسنده نشده است و از لحاظ ظاهری فوق العاده زیبا جذاب هستند ، با بهره مندی از این محصولات می توانید امنیت مراکز متعددی را ایجاد کنید و از طراحی فوق العاده آن بهره مند شوید .

مجموعه در چوبی یکی از بزرگترین تولید کنندگان این محصولات در بازار می باشد ، مصرف کنندگان و خریداران می توانند با مراجعه به این مرکز بی واسطه درب های چوبی زیبایی را خریداری نمایند .

کد خبر: ۲۲۲٬۸۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha