۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
با بهترین و پرفروشترین درب های ضد سرقت آشنا شوید

با بهترین و پرفروشترین درب های ضد سرقت آشنا شوید

درب‌های ضد سرقت به محض رونمایی جایگزین درب‌های قدیمی شده و کاربرد گسترده‌ای پیدا کرده‌اند.

به گزارش بازار، درب‌های قدیمی از ویژگی‌های منفی زیادی برخوردار بودند، به طوری که این درب‌ها عمدتا ظاهر یکنواختی داشته و تاثیری در زیبایی نداشتند، به هیچ عنوان عایق نبوده و صوت، گرما و سرما به راحتی از آن عبور می‌کرد، امنیت نداشته و با یک ضربه ساده باز می‌شدند و عملا هیچ اعتمادی به آن‌ها نبود و در آخر نیز تنوعی در طرح و رنگ خود نداشتند. برای جبران این ویژگی‌های منفی درب‌های ضد سرقت طراحی و روانه بازار شدند. این درب‌ها تمام مشکلات درب‌های قدیمی را برطرف کرده و محیط امن و آرامی را به خانه بخشیدند. به همین دلیل و به سبب مزایای فراوان این محصولات، درب‌ها ضد سرقت به سرعت جایگزین درب‌های قبلی شده و کاربرد گسترده‌ای در ساختمان سازی یا بازسازی خانه پیدا کردند. ما نیز با اطلاع از جامعه هدف گسترده این محصولات و میزان کاربرد آن‌ها تصمیم گرفتیم در ادامه به بهترین و پرفروش‌ترین درب‌های ضد سرقت بپردازیم و معرفی کاملی در خصوص آن‌ها داشته باشیم، پس همراه ما باشید.

انواع کلی درب های ضد سرقت

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم درب‌های ضد سرقت به محض رونمایی جایگزین درب‌های قدیمی شده و کاربرد گسترده‌ای پیدا کرده‌اند. به همین سبب در طول تمام این سال‌ها این محصول پیشرفت‌های زیادی داشته و تنوع گسترده‌ای پیدا کرده است. اما این موضوع علاوه‌بر مزیت‌های فراوانی که دارد گاهی سبب گمراهی خریدار می‌شود، زیرا برخی افراد در مواجهه با طیف وسیعی از محصولات در هنگام خرید درب ضد سرقت، قدرت تصمیم گیری خوبی ندارند. به همین دلیل بهتر است با دسته بندی کلی این درب‌ها آشنا باشید تا با انتخاب آن در بین محصولات معدودتر به دنبال درب مورد علاقه خود بگردید. این دسته بندی بر اساس بودجه، کیفیت و جنس درب انجام شده است که شامل:

  • درب ضد سرقت لوکس

  • درب ضد سرقت اقتصادی

  • درب ضد سرقت فلزی

  • درب ضد سرقت شیشه ای

هرکدام از دسته‌های بالا به تنهایی شامل درب‌های زیادی می‌شوند که در یک ویژگی مشترک اما در سایر ویژگی‌های ظاهری و کیفیتی متمایز هستند به همین دلیل بهتر است پس از انتخاب دسته بندی کلی به سراغ دربی بروید که با نیازهای شما همخوانی داشته و توقعات شما را برآورده می‌کند.

معرفی بهترین و پرفروش ترین دب های ضد سرقت بازار

حال که با دسته بندی درب‌ها آشنا شدیم و متوجه شدیم که تعداد این محصولات بیش از آنچیزی است که تصور می‌شود بهتر است با بهترین و پرفروش‌ترین درب‌ها نیز آشنا باشیم تا مستقیما با چند درب باکیفیت و زیبا آشنا شده و در بین آن‌ها یک مورد مناسب‌تر را انتخاب نماییم. این موارد عبارتند از:

درب ضد سرقت سپیدار

یکی از جذاب‌ترین درب‌های ضد سرقت، درب ضدسرقت سپیدار است. این درب علاوه‌بر زیبایی ظاهری به دلیل استفاده از رویه چوبی راش کیفیت بسیار بالایی داشته و می‌تواند سال‌های زیادی عملکرد خود را در بالاترین سطح حفظ نماید.

درب ضد سرقت تاوریژ راش

یکی دیگر از پرفروش‌ترین درب‌های ضد سرقت، درب تاواریژ است. این درب با داشتن رویه راش برجسته و یراق آلات لوکس می‌تواند زیبایی یک خانه نوساز و جذاب را فراهم نماید و از طرفی با ضخامت مناسبی که لایه‌های مختلف آن دارد عایق مناسبی برای گرما، سرما و صدا باشد.

درب ضد سرقت تاوریژ راش و شیشه

یکی دیگر از سری درب‌های تاواریژ که جز پرفروش‌ترین درب‌هاست، درب تاواریژ راش و شیشه است. این درب نیز درست همانند درب قبلی است با این تفاوت که از شیشه به زیبایی هرچه تمام‌تر در آن استفاده شده و ظاهر شیکی به آن بخشیده است.

درب ضد سرقت ونوس pvc

یکی از درب‌های کلاسیک و جذابی که از تنوع رنگی بالایی نیز برخوردار است، درب ضد سرقت ونوس است. این درب رویه‌ای برجسته داشته و با یونولیت‌هایی با دانسیته بالا عایق شده و می‌تواند علاوه‌بر تامین امنیت به عنوان یک عایق باکیفیت نیز در نظر گرفته شود.

درب ضد سرقت ونوس گلس راش و شیشه

درب ونوس گلس راش و شیشه نیز زیر مجموعه از درب‌های ونوس است که علاوه‌بر مزایای گفته شده در قسمت میانی خود شیشه‌ای زیبا و طراحی شده دارد. این موضوع سبب می‌شود تا این درب علاوه‌بر مزایای یک درب ضد سرقت ساده، ظاهر دلنشین‌تری نیز داشته باشد.

درب ضد سرقت ونوس فلزی

اصولا کمتر پیش می‌آید که درب‌های فلزی مورد توجه افراد قرار بگیرند اما درب ونوس فلزی با داشتن یک طراحی جذاب و رنگ سفید زیبا توانسته در دل خریداران جا باز کرده و به یکی از درب‌های پرفروش تبدیل شود. این درب از استحکام بالایی برخوردار است و می‌تواند امنیت خوبی به خانه یا محل مدنظر شما ببخشد.

درب ضد سرقت سه قاب شطرنجی راش

درب ضد سرقت شطرنجی دارای منبت کاری‌هایی جذاب و دوستداشتنی است که بسیار مینیمال بوده و هیچ وقت چشم را خسته نمی‌کند. این درب با داشتن ورق داخلی سراسری، رویه راش، ۴ پروفیل عرضی و رنگ پلی اورتان می‌تواند کیفیت خوبی را از خود نشان دهد.

درب ضد سرقت سارای راش و شیشه

اگر به دنبال دربی خاص و با ظاهری متمایز و جذاب می‌گردید که از لحاظ جنس چوب، قفل، یراق آلات و .... در بهترین سطح کیفی قرار گرفته باشد قطعا درب ضد سرقت سارای راش می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. این درب نقشی برجسته داشته و با شیشه‌های مشکی و طلایی تزئین شده است به همین دلیل جلوه بصری خوبی دارد.

کد خبر: ۲۸۴٬۳۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha