۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
 ۹۷ روستای آوج از گاز طبیعی برخوردارند
فرماندار آوج:

 ۹۷ روستای آوج از گاز طبیعی برخوردارند

قزوین - فرماندار شهرستان آوج گفت: در حال حاضر ۹۷ روستای آوج از گاز طبیعی برخوردارند که جزئی از دستاوردهای دولت در این شهرستان است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری قزوین، نصرت الله علیرضایی در این جلسه اظهار داشت: شهرستان آوج دارای ۱۰۰ روستای دارای سکنه است که در حال حاضر ۹۷ روستای آن از گاز طبیعی برخوردارند که جزئی از دستاوردهای دولت در این شهرستان است.

وی افزود: سه روستای بی آب، کاروانسرا و میلاق فاقد شبکه گاز هستند که در حال حاضر طرح گازرسانی به روستای بی آب در حال اجراست و در روستاها باقی مانده نیز مکاتبات لازم صورت گرفته و امیدواریم با موافقت مدیریت شرکت گاز استان بتوانیم در دوره باقی مانده از دولت دوازدهم، جشن پایان گازرسانی در شهرستان را برگزار کنیم.

علیرضایی تصریح کرد: در اجرای طرح گازرسانی به روستای بی آب نیازمند همکاری و همراهی کشاورزان معارض روستاهای شوراب و بی آب در مسیر اجرای این پروژه هستیم تا این طرح ملی با مانع و توقفی مواجه نشود.

وی یادآور شد: این طرح بدون توقف پیگیری و اجرایی خواهد شد و برای جلب نظر و رضایت معارضین با نظر کارشناسی، جریمه لازم پرداخت خواهد شد.

کد خبر: ۲۲٬۲۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha