۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
فاز اول طرح جامع مرز پرویزخان با ۳۵ میلیارد تومان در حال اجرا است
فرماندار قصر شیرین:

فاز اول طرح جامع مرز پرویزخان با ۳۵ میلیارد تومان در حال اجرا است

کرمانشاه - فرماندار قصرشیرین با اشاره به اینکه فاز اول طرح جامع مرز رسمی پرویزخان با ۳۵ میلیارد تومان در حال اجرا است، گفت: اجرای مرحله اول این طرح ۲۰ درصد پیشرفت دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری قصرشیرین، مرادعلی تاتار روز سه شنبه در آیین معارفه شهردار قصرشیرین افزود: طرح جامع مرز رسمی پرویزخان با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار بزرگترین طرح گمرک ایران از نظر ارزش ریالی است که طی دو مرحله و در طول سه سال انجام می شود.

وی اظهار داشت: عملیات اجرایی مرحله طرح جامع مرز رسمی پرویزخان با بیش از ۳۵ میلیارد تومان در حال اجرا است و شامل ساختمان گمرک، محوطه سازی، سردخانه، انبار، پارکینگ، محل استقرار تجار و محل ترانزیت سوخت و همچنین امکانات رفاهی و محل استقرار تجار و فعالان در مرز است.

وی اظهار داشت: پارسال ۹۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی به قصرشیرین برای اجرای ۷۰ طرح عمرانی اختصاص یافت که تاکنون نزدیک به ۵۰ درصد این اعتبارات تخصیص یافته است.

فرماندار قصرشیرین گفت: سایر حوزه های عمرانی شهرستان نیز ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که ۱۴ طرح مهم از محل این اعتبارات اجرایی می شود و از مهم ترین این طرح ها احداث قطعه دوم آزاد راه کربلا و طرح جامع گمرک پرویزخان است.

کد خبر: ۲۲٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha