۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
مشکلات شرکت سیم و کابل دامغان مورد بررسی قرار گرفت
با حضور مسئولان قضایی؛

مشکلات شرکت سیم و کابل دامغان مورد بررسی قرار گرفت

دامغان- با حضور رئیس کل دادگستری و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان مشکلات شرکت سیم و کابل دامغان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، همزمان با ظهر پنجشنبه با حضور رئیس کل دادگستری و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان و همچنین مسئولان استانی و شهرستانی مشکلات شرکت سیم و کابل دامغان بررسی شد.

این واحد صنعتی در زمینی به مساحت حدود ۱۱ هزار مترمربع واقع شده و زمینه اشتغال ۱۲۵ نفر را فراهم کرده است همچنین ظرفیت تولید شرکت سیم و کابل دامغان ۲۰۰ تن انواع سیم و کابل در ماه است.

رئیس دادگستری استان سمنان در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه کمک به بهره‌برداری طرح‌ها در اراضی صنعتی راکد و رفع مشکلات صنعتگر در اولویت اقدامات مسولان استان است، گفت: در صورتی که امکان بهره‌برداری از اراضی راکد صنعتی از سوی سرمایه‌گذار نباشد، راهکارهای قانونی برای تعیین تکلیف و انتقال این زمین‌های‌ راکد به فعالان اقتصادی دارای اهلیت انجام شود.

محمد جعفر عبدالهی با اشاره به ضرورت پشتیبانی کارآمد از سرمایه‌گذاری و تولیدات داخل استان سمنان، تاکید کرد: با موافقت شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان مشکل چندساله زمین شرکت سیم و کابل با همکاری دستگاه قضا حل و بررسی و همچنین تسهیلات بانکی بدون گردش حساب قبلی برای این واحد با مساعدت بانک رفع می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان نیز در این بازدید گفت: برخی از قراردادها با گذشت طی سال‌ها انعقاد قرارداد با شرکت شهرک‌های صنعتی در مرحله زمین خالی یا دیوارکشی متوقف بوده و یا متقاضی هیچ گونه اقدامی درخصوص بهره‌برداری از واحد تولیدی خود انجام نمی‌دهند.

محمد رضا باقری با بیان اینکه متاسفانه این اقدامات فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدید و تولید و اشتغال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی را سلب می‌کند، بیان داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی طبق قانون عمل کرده و در ابتدا به متقاضیان فرصت داده و در صورت عدم انجام اقدامات لازم از سوی متقاضی، فسخ قرار داد را انجام می‌دهد.

کد خبر: ۲۲۲٬۸۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha