۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
انجام بیش از هزار و ۵۰۰ پرواز برای اعزام زائران به سرزمین وحی

انجام بیش از هزار و ۵۰۰ پرواز برای اعزام زائران به سرزمین وحی

رئیس سازمان هواپیمایی کشور از انجام بیش از ۱۵۰۰ پرواز از ۲۱ فرودگاه کشور برای اعزام زائران به سرزمین وحی خبر داد.

به گزارش بازار، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور در خصوص میزان پروازها برای اعزام زائران به سرزمین وحی گفت: پرواز حجاج از سوم خرداد آغاز شده و با بیش از سه ماه کار فشرده، دستگاه‌های مختلف از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گرفته تا مجموعه فرودگاه‌های کشور و فرودگاه حضرت امام آمادگی دارند که بیش از ۱۵۰۰ پرواز را از ۲۱ فرودگاه سراسر کشور انجام دهند.

وی ادامه داد: این حجم پرواز و این تعداد نفرات با توجه به تنوع و تعدد فرودگاه‌ها، کار بسیار پیچیده‌ای است که با هماهنگی بین بخشی و فرابخشی انجام پذیرفته و فکر می‌کنم با برنامه‌ریزی دقیق دغدغه‌ای نداشته باشیم و پروازها با ایمنی و نظم کامل صورت گیرد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور همچنین در خصوص تمهیدات این سازمان برای پیاده روی اربعین گفت: هر سال بعد از اتمام اربعین پیش بینی‌هایی برای سال بعد انجام می‌شود، چون حضرت آقا فرمودند اربعین بزرگترین کنگره بشری و بزرگترین کنگره تجمیع مسلمانان و شیعیان است؛ بنابراین برای ما فریضه است که برنامه‌ریزی لازم را انجام دهیم.

وی افزود: سال گذشته ۲۵۷ هزار زائر از طریق هوایی به کربلای معلی اعزام شدند و امسال فکر می‌کنیم با توجه به شرایط پیش آمده زائران بیشتری خواهند رفت. ان شاءالله با برنامه‌ریزی و با تمام قدرت در بخش هوایی به استقبال اربعین حسینی می‌رویم.

کد خبر: ۲۲۲٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha