۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
برگزاری اولین جلسه کارگروه انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه کشور
سازمان توسعه تجارت خبر داد

برگزاری اولین جلسه کارگروه انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه کشور

اولین جلسه کارگروه انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه کشور در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش بازار، اولین نشست کارگروه انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه کشور در سال ۱۴۰۲ با حضور اعضای کارگروه متشکل از دستگاه‌های دولتی و بخش‌های غیردولتی ذیربط به ریاست سازمان توسعه تجارت ایران در محل این سازمان برگزار شد.

باتوجه به سیاست‌ها و رویکردهای کلان دولت در راستای توسعه صادرات غیرنفتی و اهداف تعیینشده برای تشویق بنگاه‌های صادراتی توانمند و شاخص بویژه بنگاه‌هایی که صادرات آن‌ها مبتنی بر دانش و فناوری بالاتر میباشد مقرر شد تا در بیست و هفتمین دوره انتخاب بنگاه‌های صادراتی ممتاز و نمونه ملی، رویکردها و فرآیندهای نوین و کاربردی تری برای ارزیابی تعیین شده و مدل‌های ارزیابی با نگاه به حضور مستمر و ماندگار و روبه رشد و ارتقای کیفی بنگاه‌های صادراتی اجرایی شود.

در همین زمینه محمود بازاری، مدیرکل دفتر ترویج تجـارت و دبیرکارگروه انتخاب صـادرکنندگان نمونه کشور گفت: که در اولین جلسه کارگروه شاخص‌های کمی و کیفی جهت ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه کشور به تاییدکارگروه رسید و مقرر شد شاخص‌های تایید شده مذکور برای سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ برای اطلاع بنگاه‌های صادراتی کشور منتشر شود.

بازاری یادآورشد: در سالجاری پس از ارزیابی و انتخاب نهایی صادرکنندگان ممتاز و نمونه ملی، بنگاه‌های منتخب در بیست و هفتمین دوره مراسم روز ملی صادرات (۲۹ مهرماه) معرفی و تقدیر خواهند شد.

کد خبر: ۲۲۲٬۷۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha