۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
ایران مطابق با موازین آژانس و پادمان کار می‌کند
در واکنش به ادعای صهیونیست‌ ها؛

ایران مطابق با موازین آژانس و پادمان کار می‌کند

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به ادعای رسانه‌های صهیونیستی مبنی بر ایجاد سایت جدید هسته‌ای گفت: فعالیت های ایران مطابق با موازین آژانس بین المللی انرژی اتمی و پادمان است.

به گزارش بازار، محمد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با ادعای رسانه‌های خارجی مبنی بر ساخت سایت هسته‌ای در رشته کوه‌های زاگرس تصریح کرد: دشمن صهیونیستی سالهاست که با طرح این سخنان بیهوده، علیه ایران فضاسازی می کند.

وی چنین مواردی را عملیات روانی دشمن دانست و افزود: هرگاه شرایط در منطقه و محیط بر صهیونیست‌ها تنگ و سخت می‌شود، این‌ عملیات‌های روانی و ادعاها را تشدید می کنند.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه ایران مطابق با موازین آژانس و پادمان کار می‌کند، تصریح کرد: هرگاه هر فعالیتی بخواهیم انجام دهیم، تنظیماتش را با آژانس برقرار خواهیم کرد و مطابق آن عمل می‌کنیم.

وی گفت: در فرآیندهای طی شده گذشته که همواره اینها یک نوع برتری جویی داشتند و سعی می‌کردند با جوسازی و عملیات روانی فشار حداکثری را بر کشور تشدید کنند در این‌ماه های اخیر با موفقیت مواجه نشدند و شکست خوردند و اکنون به مطالب جدید دامن زدند. این همان‌مطالب مردود گذشته است و هیچ جایگاهی ندارد.

کد خبر: ۲۲۲٬۵۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha