۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
 افزایش ساعات خدمات رسانی متروی تبریز در فاز سوم خط ۱

افزایش ساعات خدمات رسانی متروی تبریز در فاز سوم خط ۱

تبریز- مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز زمان دقیق افزایش ساعات خدمات رسانی در فاز سوم خط یک، حد فاصل سه راه امین تا شهرک نور لاله را تشریح کرد.

به گزارش بازار، یعقوب وحیدکیا زمان دقیق افزایش ساعات خدمات رسانی را در فاز سوم خط یک، حد فاصل سه راه امین تا شهرک نور لاله تشریح کرد.

وحیدکیا با اشاره به نواقص و ساعات کم خدمات رسانی به شهروندان در فاز سوم گفت: مدیریت شهری از سال قبل به صورت شبانه‌روزی نواقص مهمی چون ایستگاه‌های قونقا، گازران و لاله را با هزینه‌ کرد حدود ۷هزار میلیارد ریال، به فاصله چند ماه از یکدیگر به اتمام رساند که مصداق کامل کار جهادی است.

وی افزود: شش ایستگاه‌ فاز سوم (قونقا، گازران، لاله، میدان امام حسین، شهید باکری و نور) نیازمند استقرار نیروی انسانی واجد توانایی‌های فردی، تخصصی و فنی، که اخیراً فراخوان همکاری در این خصوص از طریق شهرداری و شرکت همشهری داده شده است و حدود هزار و ۷۰۰ نفر در این فراخوان شرکت کرده‌اند که فرآیند جذب این افراد از طریق شهرداری تبریز در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: با ورود نیروی مورد نیاز، متروی تبریز تلاش دارد که به صورت مستمر و ماهانه، ساعات خدمات رسانی را در فاز سوم افزایش داده تا در پایان شهریور ماه ۱۴۰۲ به صورت تمام وقت فاز سوم این خط نیز مثل فازهای اول و دوم (حدفاصل ائل‌گولی تا سه‌راه امین) به شهروندان گرامی خدمات ارائه دهد.

خط یک متروی تبریز با ۱۷.۲ کیلومتر و ۱۸ ایستگاه، به سه فاز تقسیم شده است؛ فاز اول حدفاصل ائل گولی تا استاد شهریار، فاز دوم از فلکه دانشگاه تا میدان ساعت و فاز سوم از سه‌راه امین تا شهرک نور لاله را شامل می‌شود، در حال حاضر خدمات‌دهی به شهروندان در فاز اول و دوم از ساعت ۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ به صورت تمام وقت انجام می‌شود که با در خواست اصناف و کسبه محدوده خط یک، تا ساعت ۲۱:۳۰ در روزهای آتی در خدمت شهروندان است.

در فاز سوم نیز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر این خدمات‌رسانی ادامه دارد ولی با اتخاذ تدابیر لازم که مشروح آن در گزارش آمده است، تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۲، فاز سوم این خط نیز به صورت تمام وقت به شهروندان خدمات ارائه خواهد داد.

کد خبر: ۲۲۲٬۵۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha