۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
تکمیل آبرسانی به گرمسار ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان در گفتگو با بازار:

تکمیل آبرسانی به گرمسار ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

سمنان- عسکری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان سمنان گفت: اجرای طرح آبرسانی به گرمسار کماکان به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا بتوانیم کارهای نهایی را نیز صورت دهیم.

محسن عسکری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه آبرسانی به گرمسار نیازمند ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر است، تاکید کرد: از این میزان ۵۰ میلیارد تومان در قانون بودجه ۱۴۰۲ پیش بینی شده است و نیاز است که از سایر ردیف های اعتباری مابقی آن نیز تامین شود تا بتوانیم اقدامات نهایی را برای این طرح صورت دهیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز بالغ بر ۶۷ میلیارد تومان اعتبار از منابع اعتباری مختلف در این پروژه هزینه شد، ابراز کرد: تفاهم‌نامه همکاری این شرکت با بانک صنعت و معدن در راستای تامین مالی طرح ملی آبرسانی به گرمسار از محل اعتبارات ماده ۵۶ امضا شده است.

مدیرعامل آب منطقه ای سمنان ادامه داد: یکی از مواد تأمین اعتبار طرح‌های عمرانی استفاده از تسهیلات بانکی داخلی است و در طرح آبرسانی به گرمسار در یک سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده تلاش شد که از بانک صنعت و معدن اعتبار یک هزار میلیارد ریال اخذ شود.

عسکری با بیان اینکه این اعتبار در راستای تکمیل بخشی از پروژه طرح آبرسانی به گرمسار در محدوده استان سمنان هزینه می‌شود گفت: از محل این اعتبارات احداث پیش تصفیه، خرید لوله فولادی و لوله گذاری خط انتقال آب به طول هشت کیلومتر انجام می‌شود.

کد خبر: ۲۲۲٬۴۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha