۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
بازنشستگی آیینه تمام‌نمای دوران اشتغال
رئیس هیات‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت عنوان کرد

بازنشستگی آیینه تمام‌نمای دوران اشتغال

رئیس هیات‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: همواره تلاش کرده‌ایم شرایط صندوق به‌گونه‌ای باشد تا پیشکسوتان از بهترین زیرساخت‌ها و شرایط بهره‌مند شوند.

به گزارش بازار به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، عبدالحسین بیات در حاشیه پنجمین گردهمایی بازنشستگان پژوهشگاه صنعت نفت با بیان اینکه همه جوامع برای توسعه و پیشرفت نیاز به پژوهش و تحول دارند، تصریح کرد: پژوهشگاه نه‌تنها برای اهداف صنعت نفت تلاش می‌کند، بلکه این مرکز پژوهشی به‌دلیل نقش‌آفرینی مؤثری که داشته است جایگاهی ویژه‌ در کشور دارد.

وی گفت: بازنشستگان پژوهشگاه صنعت نفت سال‌های متمادی در این مجموعه راهبردی و مهم فعالیت کرده‌اند و زیرساخت‌های ارزشمند این سازمان پژوهشی را فراهم کرده‌اند، از این رو همگان باید قدردان زحمات این افراد باشیم.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با تأکید بر اینکه پژوهشگاه صنعت نفت در زمینه زنجیره ارزش بسیار فعال عمل می‌کند، تصریح کرد: ما در مجموعه صندوق بازنشستگی، رویکرد زنجیره ارزش را در اولویت‌های خود قرار داده‌ایم و با به‌کارگیری این رویکرد می‌توانیم در بخش‌های مختلف صنعت نقش‌آفرینی و سرانجام ارزش افزوده ایجاد کنیم؛ از این‌ رو از همه ایده‌ها، تجربه‌ها و ابتکارها بازنشستگان استقبال می‌کنیم و به‌طور حتم پژوهشگاه می‌تواند بهترین زمینه را برای تکمیل این زنجیره فراهم کند.

بیات تصریح کرد: پژوهشگاه صنعت نفت می‌تواند در زمینه زنجیره ارزش به‌عنوان یک مرجع و راهبر فعالیت کند و با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در این زمینه اقدام‌های مؤثری را رقم بزند.

وی با بیان اینکه دوران بازنشستگی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی افراد محسوب می‌شود، ادامه داد: همواره تلاش کرده‌ایم شرایط صندوق به‌گونه‌ای باشد که پیشکسوتان از بهترین زیرساخت و شرایط بهره‌مند شوند زیرا معتقدیم دوره بازنشستگی آیینه تمام‌نمای دوران اشتغال است.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: با توجه به آنکه پژوهش از ضرورت‌های پیشرفت و توسعه به شمار می‌آید، از این رو سازمانی نظیر پژوهشگاه صنعت نفت می‌تواند سبب پیشرفت و توسعه کشور شود.

کد خبر: ۲۲۲٬۴۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha