۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
۱۸ هزار تن گندم به مراکز خرید جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان تحویل شد

۱۸ هزار تن گندم به مراکز خرید جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان تحویل شد

زاهدان - سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از تحویل بیش از ۱۸ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به مراکز خرید این استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، امان الله طوقی اظهار داشت: گندم کاران استان سیستان و بلوچستان از زمان برداشت گندم تاکنون بالغ بر ۱۸هزار و ۷۰۰ تن گندم مازاد بر نیاز خود را به مراکز خرید گندم تحویل دادند.

وی ارزش گندم تحویلی کشاورزان رابیش از ۴۶۷ میلیارد ریال ذکر کرد و بیان  داشت: برداشت گندم در شهرستان های جنوبی سیستان و بلوچستان شامل راسک، چابهار، دلگان، بمپور و ایرانشهر باتمام رسیده اما کار برداشت گندم در شهرستان های مرکزی و شمالی استان همچنان ادامه دارد.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور تامین بذر مورد نیاز در فصل آتی کشت، تاکنون میزان ۵۰۰ تن گندم بذری توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان از کشاورزان خریداری شده است.  

وی تصریح کرد: در سال زراعی جاری بیش از ۶۸ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان سیستان و بلوچستان به کشت گندم اختصاص یافته است.

کد خبر: ۲۲٬۲۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha