۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
فرآیند تکمیل لاستیک سیستان به زودی آغاز می شود
مدیر کل صمت سیستان و بلوچستان در گفتگو با بازار:

فرآیند تکمیل لاستیک سیستان به زودی آغاز می شود

زاهدان- حسن پور، مدیر کل صمت سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری های انجام شده تصمیمات تازه ای برای لاستیک سیستان اتخاذ و عملیات اجرایی ابنیه لاستیک سیستان به زودی آغاز می شود.

ایرج حسن پور در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: یکی از پروژه های مهم سیستان لاستیک خودرو است که سال ۹۳ مجوز های آن صادر و سال ۹۵ کلنگ زنی شد.

مدیر کل صمت سیستان و بلوچستان، گفت: قرار بود این پروژه با ورود بخش خصوصی احداث شود اما مورد استقبال سرمایه گذاران خصوصی قرار نگرفت فرآیند احداث مشمول زمان شد.

حسن پور افزود: در نهایت شرکت‌های چادرملو، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و ایمدرو برای تکمیل پروژه اعلام آمادگی کردند.

وی تصریح کرد: هم اکنون هیئت مدیره جدید تشکیل شده و قرار است در سفری به استان نسبت به آغاز عملیات احداث و تامین تجهیزات تصمیم گیری کنند.

مدیر کل صمت سیستان و بلوچستان، با اشاره به اینکه، با احداث این واحد تولیدی برای ۲ هزار و ۶۰ نفر اشتغال ایجا می شود، گفت: با تولیدات این کارخانه علاوه بر تامین بخشی از نیاز کشور می توانیم پاسخگوی نیاز بازار کشورهای افغانستان و پاکستان باشیم.

حسن پور افزود: این کارخانه قرار است با ظرفیت تولید ۲۷ هزار تن تایر سنگین شامل ۹ هزار تن تایر OTR (تایرهای لودر، دامپتراک) و ۱۸ هزار تن تایر TBR (تایر کامیون و اتوبوس) در سیستان و بلوچستان ساخته شود.

کد خبر: ۲۲۲٬۳۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha