۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
اولین جشنواره «تلاش با برکت» به همت بنیاد برکت برگزار می‌شود
مدیرعامل بنیاد برکت:

اولین جشنواره «تلاش با برکت» به همت بنیاد برکت برگزار می‌شود

کرج- مدیرعامل بنیاد برکت گفت: اولین جشنواره «تلاش بابرکت» به همت بنیاد برکت همزمان با اختتامیه ششمین همایش مجریان طرح‌های اشتغال اجتماع‌محور کشور آغاز به کار می کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، محمد ترکمانه گفت: ششمین گردهمایی مجریان و تسهیلگران بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام‌(ره) از امروز صبح اول خرداد در تالار آدینه کشور آغاز به کار کرده و تا روز چهارشنبه ادامه می‌یابد.

ترکمانه افزود: این مراسم با هدف شناسایی تولیدکنندگان برتر در رسته‌های اولویت‌دار، شناسایی افراد فعال و موثر در شبکه تسهیلگران اقتصادی و اجتماعی برکت، تجلیل از دست‌اندرکاران اجرای مدل‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت، تببین دستاوردهای بنیاد برکت برای مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

مدیرعامل بنیاد برکت اظهار کرد: شبکه مجریان و تسهیل‌گران برکت به عنوان گسترده‌ترین شبکه در سطح کشور با هدف ایجاد یک حلقه واسط میان حاکمیت و مردم تشکیل شده است و راه‌اندازی طرح‌های اشتغالغزایی در مناطق محروم و روستایی از طریق این شبکه پیگیری و انجام می‌شود.

ترکمانه با بیان اینکه این جشنواره در روز چهارشنبه سوم خرداد با حضور مقامات و مسئولان کشور و به همراه جمعی از کارآفرینان، خیرین و فعالان اقتصادی برگزار و از تلاشگران برکت تجلیل و «نشان برکت» به آن ها اعطا می‌شود.

ترکمانه افزود: نظام ارزش‌یابی بنیاد برکت به شکل پویا فعال است و عملکرد مجریان و تسهیلگران اشتغال‌زایی را بر اساس بیش از ۵۰ شاخص از جمله نحوه الگوی رفتاری و رضایت ذی‌نفعان می‌سنجد و امتیازدهی می‌کند.

وی افزود: علاوه بر بحث تولید همواره سعی شده است ترکیبی از طرح‌های اشتغال‌زایی اجتماعی و فرهنگی از جمله تقدیر از کمیته های ویژه اشتغال، بانک‌های برتر کارگروه‌های استانی به عنوان سرمایه اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

ترکمانه تاکید کرد: معرفی مدل و فرآیند ایجاد اشتغال برکت در زمینه‌های خرد و خانگی‌،کارگاهی و بنگاهی در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است در حاشیه این جشنواره از مجریان و تسهیل گران نمونه بنیاد برکت نیز تقدیر خواهد شد.

کد خبر: ۲۲۲٬۲۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha