۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای اشتغال زایی در استان بوشهر تا پایان خرداد امسال
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای اشتغال زایی در استان بوشهر تا پایان خرداد امسال

بوشهر- حیدریه مدیر کل سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر از پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای اشتغال زایی در استان بوشهر تا پایان خرداد امسال خبر داد.

ضرغام حیدریه در حاشیه نشست کمیته مدیریتی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: زمینه پرداخت حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره ازسوی بانک‌ها برای ایجاد و تثبیت اشتغال در استان بوشهر، مهیا شد.

وی با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم در زمینه اشتغال‌زایی افزود: این تسهیلات با نرخ کارمزد 4 درصد و در راستای اجرایی شدن بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 پرداخت می‌شود.

حیدریه ادامه داد: حسب مصوبه شورای عالی اشتغال در هشتم فروردین سال جاری، فرصت پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال زایی ثبت شده در سامانه مربوطه، تا پایان خردادماه سال جاری تمدید شده و این در حالی است که از سهمیه 1446 میلیاردی استان تاکنون 470 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس تاکیدات استاندار و تحت راهبری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، با برگزاری جلسات مستمر و متعدد، برنامه ریزی و هماهنگی لازم بمنظور افزایش میزان جذب صورت پذیرفته است.

حیدریه افزود: هر چند این تسهیلات با تأخیر ابلاغ شد اما روند جذب تسهیلات نیز کند بوده و بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون باید این فرصت مجدد را غنیمت شمرده و با تلاش و جدیت، به دنبال جبران عملکرد نامطلوب خویش باشند.

مدیر کل دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر در پایان در خصوص توزیع شهرستانی و بین دستگاهی این تسهیلات توضیحاتی ارائه کرد و یادآور شد: میزان موفقیت مدیران در جذب این تسهیلات یکی از معیارهای اصلی ارزیابی عملکرد آنان است.

کد خبر: ۲۲۱٬۹۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha