۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳
هر گونه قضاوت پیرامون عملکرد بیمه تامین اجتماعی با ارائه اطلاعات دقیق صورت بگیرد
عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس:

هر گونه قضاوت پیرامون عملکرد بیمه تامین اجتماعی با ارائه اطلاعات دقیق صورت بگیرد

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: تامین اجتماعی عملکرد قابل‌قبولی در ارائه خدمات بیمه‌ای داشته است، هر گونه قضاوت در رابطه با عملکرد این بیمه باید همراه با ارائه آمار و اطلاعات دقیق باشد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، کیومرث سرمدی واله، در رابطه با انتقاد یکی از مسئولان حوزه سلامت از عملکرد سازمان تامین اجتماعی در حوزه ارائه خدمات بیمه‌ای، گفت: یکی از مشکلات کنونی کشور بی‌توجهی بیمه‌ها نسبت به انجام وظایفی است که برعهده دارند کما اینکه برغم دریافتی‌هایی که دارند بسیاری از داروها را پوشش نمی‌دهند یا به موقع پرداختی ندارند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مشکلاتی که در حوزه بیمه وجود دارد تنها محدود به سازمان تامین اجتماعی نیست ضمن اینکه تاکنون اطلاعات دقیقی از میزان بدهی سازمان تامین اجتماعی ارائه نشده است که قابل ارزیابی باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: البته گزارش‌های واصله نشان می‌دهد که سازمان تامین اجتماعی تاکنون عملکرد قابل قبولی در ارائه خدمات بیمه‌ای داشته است و به وظایف خود به خوبی عمل کرده است.

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: آنچه مسلم است هر گونه قضاوت در رابطه با عملکرد سازمان تامین اجتماعی در حوزه خدمات بیمه‌ای باید همراه با ارائه آمار و اطلاعات دقیق و تخصصی صورت بگیرد.

لازم به ذکر است معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مصاحبه‌ای گفته است: «سازمان تامین اجتماعی به مراکز دولتی ۱۳ هزار میلیارد تومان بدهکار است طبق قانون اگر بیمه‌ها در پرداخت تاخیر داشته باشند باید معادل نرخ اوراق مشارکت جریمه بپردازند. شما پیگیری کنید ببینید که تاکنون یک ریال جریمه پرداخت کرده‌اند.».

کد خبر: ۲۲۱٬۸۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha