۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
پتانسیل «سند باکس» برای افزایش قیمت| احتمال اصلاح بیشتر قیمت پیش از حرکت صعودی
تحلیل بازار رمز ارزها؛

پتانسیل «سند باکس» برای افزایش قیمت| احتمال اصلاح بیشتر قیمت پیش از حرکت صعودی

علیرغم ریزش اخیر قیمت سندباکس طی روزهای گذشته، اکنون پتانسیل خوبی برای افزایش مجدد قیمت ایجاد شده که رخداد آن البته به افزایش قیمت بیت کوین در بازار بستگی دارد.

به گزارش بازار؛ در پی بی رمق شدن بازار رمزارزها و ریزش قیمت اکثر آلتکوین ها طی روزهای اخیر، رمزارز مجبوب «سندباکس» نیز از روند عمومی سایر آلتکوین ها پیروی میکند.

بر اساس این گزارش، سند باکس در بازه زمانی ۸ فوریه الی ۱۰ مارس سال جاری در محدوده قیمت ۰.۵۰۴ الی ۰.۶۶۷ دلار در حرکت بوده و تلاش نا موفق گاوها برای عبور از مقاومت مهم ۰.۶۶۷ دلاری، منجر به ریزش شدید قیمت در بازار شد.

در حقیقت، گاوها دو مرتبه در بازه زمانی یاد شده تلاشی ناموفق برای شکستن این مقاومت داشته اند که با اینحال موفق به عبور از آن نشدند. آخرین اقدام گاوها برای عبور از این مقاومت مهم در نیمه آوریل انجام شد که نهایتا منجر به ریزش ۳۳ درصدی قیمت و کاهش آن تا نقطه ۰.۵۰۴ دلار شد.

SAND/USDT 1-day chart

با اینحال، طی روزهای اخیر میزان خرید سندباکس در بازار رمزارزها افزایش یافته که در صورت حفظ شرایط، می تواند منجر به افزایش چشمگیر این ارز شود. علیرغم این شرایط، انتظار می رود پیش از آغاز حرکت صعودی چشمگیر، قیمت سندباکس تا محدوده ۰.۵۱۵ دلار ریزش داشته باشد که می تواند فرصت خوبی برای گشودن معاملات لانگ تلقی شود.

پس از رسیدن قیمت به این محدوده، انتظار ما این است که قیمت در یک حرکت صعودی کوتاه مدت تا نقطه ۰.۵۸۶ دلار افزایش یابد.

علیرغم خوشبینی های مطرح شده در خصوص قیمت سندباکس، باید توجه داشت که درست مانند همیشه، روند قیمت تمامی آلتکوین ها در غالب موارد به روند حرکتی قیمت بیت کوین در بازار بستگی داشته و در صورت عقب نشینی قیمت بیت کوین، باید انتظار ریزش بیشتر قیمت سندباکس را داشت. در اینصورت، قیمت سندباکس می تواند کف حمایتی ۰.۵۰۴ دلاری خود را شکسته و سپس، تا محدوده ۰.۴۵۱ ریزش را تجربه نماید.

کد خبر: ۲۲۱٬۸۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha