۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
افزایش تعداد صندوق‌های قابل معامله در بورس
معاون توسعه وزارت اقتصاد خبر داد

افزایش تعداد صندوق‌های قابل معامله در بورس

معاون منابع وزارت اقتصاد از افزایش تعداد صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس خبر داد و گفت: تعداد این صندوق‌ها ۳۵ صندوق اعلام شده بود که با توجه به بررسی‌های انجام شده به ۴۲ صندوق افزایش دادیم.

به گزارش بازار، ذبیح‌الله سلمانی با حضور در میز ارتباطات مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری، مستقر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، درباره نحوه ثبت‌نام سهام صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس گفت: متولدین فروردین تا خرداد ۱۴۰۱ در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ثبت‌نام شدند و آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان ۳۹۷ هزار و ۱۸۰ نفر بوده است.

وی افزود: والدین متولدین ماه‌های تیر، مرداد و شهریور ۱۴۰۱ هم می‌توانند از اول خرداد ۱۴۰۲ در این سامانه برای خرید سهام صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس ثبت‌نام کنند.

سلمانی از افزایش تعداد صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس خبر و توضیح داد: تعداد این صندوق‌ها، پیش از این ۳۵ صندوق اعلام شده بود که با توجه به بررسی‌های انجام شده به ۴۲ صندوق افزایش دادیم تا مردم برای ثبت‌نام انتخاب بیشتری داشته باشند.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت اقتصاد همچین درباره برنامه‌های تحولی وزارت اقتصاد گفت: امسال هم برنامه‌های راهبردی و عملیاتی وزارت اقتصاد و سازمان‌های تابعه تدوین شده و در ۲۵ اردیبهشت منتشر و ابلاغ شده است.

سلمانی درباره منابع تسهیلات تبصره ۱۸ گفت: در اواخر اسفند سال گدشته ۲۲هزارمیلیارد تومان اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه تخصیص داده شد و امیدواریم حدود ۲ برابر این رقم هم از منابع بانکی در راستای حمایت از تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و صنعتگران عرصه اشتغال کمک و تامین شود.

کد خبر: ۲۲۱٬۷۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha