۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
جلوگیری از فرار مالیاتی در دستور کار است | رصد «پزشکان و وکلا» در اراک
رئیس سازمان مدیریت مرکزی در گفتگو با بازار:

جلوگیری از فرار مالیاتی در دستور کار است | رصد «پزشکان و وکلا» در اراک

اراک- عسگری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مرکزی از برنامه ریزی در راستای جلوگیری از فرار مالیاتی در استان خبر داد و گفت: اصناف به خصوص پزشکان و وکلا در این طرح رصد خواهند شد.

نوربخش عسگری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه یکی از تاکیدات ما به خصوص در ستاد درآمد و تجهیز منابع استان مرکزی، جلوگیری از فرار مالیات است، ابراز کرد: فرار مالیاتی یکی از دغدغه های مردم نیز محسوب می شود لذا پیگیری آن را وظیفه خود می دانیم.

وی با بیان اشاره به دریافت وجه یا انتقال وجه به جای پرداخت کارتخوانی در مطب پزشکان و دفتر وکلا و برخی اصناف که سبب می شود تا درآمدهایشان ثبت نشود، بیان کرد: اصناف به خصوص پزشکان و وکلا در این طرح رصد خواهند شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی با بیان اینکه مردم استان پیرامون درخواست پرداخت‌های نقدی از سوی برخی پزشکان، وکلا و اصناف گلایه و دغدغه مند هستند، گفت: جلوگیری از فرار مالیاتی می تواند در افزایش درآمدهای دولتی نیز موثر باشد تا بتوانیم آن را صرف زیرساخت های مورد نیاز مردم کنیم.

عسگری با بیان اینه یکی دیگر از اقداماتی که در راستای ارتقای درآمدهای استان مرکزی صورت می گیرد و البته مورد تاکید ستاد درآمد و تجهیز منابع استان نیز قرار گرفته، رصد فعالیت‌های معدنی یا به اصلاح مانیتور کردن معادن است.

وی با بیان اینکه افزایش درآمدهای استان مرکزی از طریق رصد فعالیت های معدنی از جمله تاکیداتی است که در دستور کار قرار خواهد گرفت، گفت: همانطور که در نشست ستاد درآمد و تجهیز منابع استان مرکزی نیز مطرح شد، پیرامون رصد معادن برنامه ریزی صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌های استان در سال قبل را چهار هزار ۲۳۵ میلیارد تومان دانست و تاکید کرد: ۸۰ درصد از این میزان تخصیص یافت لذا در سال جاری ارتقای درآمد در استان مرکزی به مثابه یک اولویت دنبال می شود.

کد خبر: ۲۲۱٬۶۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha