۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
خانواده‌های پرجمعیت خراسان شمالی زمین دریافت می‌کنند| تحویل ۲۰۰ قطعه در فاز اول
استاندار خراسان شمالی در گفتگو با بازار:

خانواده‌های پرجمعیت خراسان شمالی زمین دریافت می‌کنند| تحویل ۲۰۰ قطعه در فاز اول

بجنورد- حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در این استان زمین دریافت خواهند کرد، گفت: در فاز اول ۲۰۰ قطعه زمین تحویل خانواده‌های واجد شرایط می‌شود.

محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه اعطای زمین برای ساخت خانه به خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر یکی از مشوق های دولت برای جوان سازی و اجرای قانون جوانی است، بیان کرد: شرایط برای خانه دار شدن خانواده های پرجمعیت توسط دولت فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در فاز اول ۲۰۰ قطعه زمین به خانواده های پرجمعیت بجنوردی اعطا خواهد شد تا بتوانند در آن مسکن مورد نیازشان را بسازند، افزود: دولت به دنبال تسهیل گری در شرایط فرزند آوری است و لذا تلاش دارد که به متقاضیان زمین بیشتری بدهد.

بهره برداری از فاز اول

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه کلنگ بهره برداری از فاز اول نهضت ملی مسکن برای خانواده های پرجمعیت بجنورد در منطقه گلستان شهر، بر زمین زده شد، تاکید کرد: در آینده نزدیک با الحاق ۷۰ هکتار به محدوده پل گلستان شهر، زمینه واگذاری های جدید اراضی برای مسکن ملی در بجنورد فراهم خواهد آمد تا بتوانیم برای خانواده های بیش از سه فرزند زمین تامین کنیم،

حسین نژاد با بیان اینکه براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، دولت به خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر زمین اعطا خواهد کرد، گفت: این امر البته منوط به نام نویسی است که تاکنون دو هزار و ۳۸۰ نفر در سامانه نام نویسی کرده‌اند.

تاکید ما به دستگاه‌های خدمت‌رسان مانند آبفا، شرکت برق و ... این است که به خانواده‌های دارای جمعیت و مشمول طرح اعطای زمین، خدمات مناسبی ارائه کنند

وی با بیان اینکه شرایط خانواده ها پس از ثبت نام بررسی و در اولویت اعطای زمین قرار خواهند گرفت، بیان کرد: خانواده های در بجنورد متقاضی زمین برای مسکن ملی است که ۱۰ فرزند دارد و لذا این خانواده ها در اولویت هستند.

تسریع در اعطای تسهیلات

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه زمین ها در قالب این طرح رایگان است، گفت: والدینی که تولد فرزند سومشان پس از تاریخ ۲۴ مهر ۱۴۰۰ باشد، مشمول این طرح هستند و می توانند با ثبت نام زمین دریافت و خانه خود را بسازند.

حسین نژاد با بیان اینکه تاکید ما به دستگاه های خدمت رسان مانند آبفا، شرکت برق و ... این است که به خانواده های دارای جمعیت و مشمول طرح اعطای زمین، خدمات مناسبی ارائه کنند، افزود: به این دستگاه ها تاکید شده به محضی اینکه خانه های این خانواده ها به مرحله بهره برداری نزدیک می شود، موضوعات زیرساختی ابنیه تامین گردد به خصوص تاکید ما این است که آب برای مرحله ساخت نیز در اختیار این خانواده ها قرار گیرد تا بتوانند خانه مناسب خودشان را بسازند.

وی با بیان اینکه دیگر تاکید ما به بانک ها برای تسهیل‌گری و تسریع در اعطای وام‌های ساخت خانه برای خانواده‌های پرجمعیت است، گفت: تلاش دولت بر این است که بتواند شرایط فرزندآوری را تسهیل کند.

کد خبر: ۲۲۱٬۶۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 8
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • نادر IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      3 5
      الا من چهار تا پسر دارم به من زمین میدن
    • احمد IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      7 3
      اگر میخواید شرایط فرزند آوری رو اسان کنیدهزینه زایشگاه وبیمارستان را رایگان کنید کی میتونه بدون پول خانه بسازه تازه شما زمینی در بیابان دور میدهید فکر کردید وامی که میدید ادم میتونه خانه بسازه؟ ۲۰ برابر اون پولو بانک از حلقوم ما میکشه بیرون تا آخر عمر بای قسط بدیم اونم با این حقوقای ناچیز الان بااین حقوقا به دهم برج نمیرسیم اون موقع که واویلاست سنگ گران نشانه نزدنه اگر میخوای یکم مردم تشویق بشن هزینه های درمانی وخوراکی وغیره.. رایگان کنید خواهشن اگر باری رو ازدوش مردم برنمیدارید ده بار دیکه رو دوش مردم نذارید که تا آخر‌عمر دنبال قسط و هزار تا زهر ماری باشن
    • مرتضی IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      4 1
      اشخانه خراسان شمالی هنوز زمین مشخص نشده واقعا رسیدگی می خواد رییس های اشخانه فقط به فکر منافع خودشون
    • یک بازنشسته حداقل بگیر IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      3 1
      بنظرمن قدری دررابطه باافرادی که مانندمن فاقدمسکن ومستاجرندبی توجهی شده چون فرزندانمان یادردهه ۸۰ یا۹۰ متولدشده وخانواده هایی هستیم اغلب باچهار الی پنج فرزند ومستاجرکه هیچ گونه زمینی نداشته ونداریم اقای استانداراشاره کرده اند افرادی که فرزندشان متولدمهر۱۴۰۰ هست میتوانند دراین طرح شرکت کنند فکری به حال ماهم بکنید
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
      2 0
      باسلام الان منم ۳ فرزند دارم ولی بچه سوم من سال۲۶ اسفند ۱۳۹۹ باید چکار کنیم به ما هیچی نمیدین
    • محمود IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      0 1
      من شهرستان اسفراین هستم ،پارسال ثبت نام کردم ولی هنوز خبری نیست ،فرزند سومم بهمن ۴۰۰بدنیا اومد
    • قاسم رستگار IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      0 0
      باسلام فرزندسوم من متولد1399هست فکری به حال ماهم بکنید
    • ح IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
      0 1
      کسانی که چهار یا پنج نفر فرزند زیر بیست سال داشته باشن به اونها زمین رایگان تعلغ مگیره وقت کافی تمام شناسنامها رو ببرید کافی نت