۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
 واحدهای صنعتی وررشکسته مازندران تعیین تکلیف می شوند
رئیس سازمان صمت مازندران:

واحدهای صنعتی وررشکسته مازندران تعیین تکلیف می شوند

ساری - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به کمبود زمین صنعتی در استان گفت: واحدهای تعطیل و ورشکسته استان تعیین تکلیف می شوند.

 به گزارش بازار به نقل از صمت مازندران، حسینقلی قوانلو اظهار داشت: یکی از سیاست های اصلی وزارت صمت و به تبع آن در استان ها تعیین تکلیف برای واحد های صنعتی تعطیل و ورشکسته است.

وی گفت: متاسفانه در سالیان گذشته شاهد بودیم کسانی که اهلیت سرمایه گذاری نداشته اند بدون مطالعه و برنامه ریزی وارد فضای تولید شده و همین مسائل باعث تعطیلی واحد های مربوطه و ورشکستگی آنها شده است .

قوانلو با اشاره به اینکه در کار گروه رونق تولید استان به دنبال تعیین تکلیف برای این واحدها هستیم، افزود: در حالی شاهد ورشکستگی برخی از این واحد های تولیدی بودهایم که شرکت های تولیدی با برنامه، نه تنها با ظرفیت کامل در حال فعالیت هستند بلکه در طول سه ،چهار سال اخیر  و علی رغم تمامی مشکلات و تحریم ها طرح توسعه داشته و اکنون نیز به دنبال توسعه بیشتر بوده و تنها مشکل آنها نداشتن زمین است.

قوانلو در ادامه اظهار داشت: به دلیل شرایط خاص جغرافیایی مازندران متاسفانه کمبود از بابت تامین زمین صنعتی بزرگ مقیاس داریم که با تلاش های صورت گرفته و همکاری همه دستگاه های اجرایی مرتبط این مشکل با توجه به زمینی که در منطقه شرق استاندر نظر گرفته شده هرچه زودتر رفع خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: یکی از سیاست های این سازمان با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی استان این بوده که، نسبت به زمین واحد های تولیدی که هیچ گونه فعالیتی در آن صورت نگرفته تعیین تکلیف شده و این زمین ها در اختیار واحد های صنعتی فعال قرار گیرد که به جد امسال این موضوع در مازندران پیگیری خواهد شد.

کد خبر: ۲۲٬۱۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha