۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
با تام فورد آمبر لدر و دوستانش آشنا شوید

با تام فورد آمبر لدر و دوستانش آشنا شوید

همچنین جهت سفارش عطر دیور هوم اینتنس، عطر ایو سن لورن وای و عطر تام فورد آمبر لدر میتوانید به وب سایت atrefarid.com مراجعه نمایید.

به گزارش بازار، با وجود هزاران عطر و ادکلن مختلف در بازار این محصول، انتخاب یک رایحه مناسب که به خوبی بتواند عواطف، احساسات و شخصیت شما را نشان دهد، میتواند یک چالش واقعی باشد. به همین دلیل در این مقاله ما بهترین عطرهای مردانه دنیا را جمع آوری کرده و با شما بررسی می کنیم: عطر تام فورد آمبر لدر، عطر ایو سن لورن وای و عطر دیور هوم اینتنس.

عطرفرید یکی از شناخته شده ترین مراکز پخش و فروش اسانس اورجینال و درجه یک عطرهای لاکچری در بازار است و در این مقاله اطلاعات کاملی درباره رایحه و پروفایل هر عطر، نت های تشکیل دهنده و عملکرد آنها از نظر ماندگاری و پخش بوی آنها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

عطرهایی که در ادامه به آنها اشاره می شود، محصولاتی هستند که باعث میشوند به محض ورود شما به یک جمع، افراد به راحتی متوجه حضور شما شوند؛ و حتی پس از خروج شما خط بوی عطرتان در آن محل باقی بماند.

تام فورد آمبر لدر

حتی اگر از مشتریان ثابت عطر و ادکلن مردانه هم نباشید، قطعا تام فورد و محصولات مختلف آن به گوش یا مشامتان خورده است. Ombre Leather محصول ۲۰۱۸ این کمپانی و یک محصول یونیسکس است که شما را با رایحه چرمی و بی نظیر خود به غرب وحشی می برد!

شیشه این عطر همچنین از یک رنگ سیاه مات است و میتواند به خوبی رایحه جسورانه و چرمی درون خود را نشان دهد.

اسانس عطر گرمی تام فورد آمبر لدر TOM FORD OMBRE LEATHER

- نت ها و اسانس عطر تام فورد آمبر لدر

برای شناخت بهتر این عطر بد نیست نگاهی به نت هایی که رایحه این عطر را تشکیل می دهند داشته باشیم.

 با خرید عطر تام فورد آمبر لدر و اولین اسپری از آن، اولین رایحه ای که به مشامتان می رسد عطر بی نظیر هل است که نت اولیه آن را تشکیل می دهد تا یک شروع دلپذیر و روحیه بخش را با آن تجربه کنید.

پس از آن نوبت به نت های چرمی می رسد. روایح میانی این عطر از گل یاس و چرم تشکیل می شوند که عاشقان عطرهای چرمی را مست خود می کند. تلخی چرم در کنار عطر گل یاسمن، ترکیبی بی نظیر ایجاد می کند و باعث افزایش اعتماد به نفستان میشود.

در آخر نت های پایانی شامل نعناع هندی، عنبر و خزه جایگزین نت های میانی می شوند و تلخی این عطر را تکمیل می کنند. در نهایت شما یک محصول چرمی، تلخ و گلی در اختیار دارید که هرکسی را شیفته خودش میکند.

- ماندگاری عطر تام فورد آمبر لدر

وقتی از محصولات تام فورد استفاده می کنید باید خیالتان از بابت ماندگاری و پخش بوی عطر راحت باشد. آمبر لدر به راحتی ساعت ها روی پوست شما ماندگاری دارد و این میزان با خرید اسانس عطر تام فورد آمبر لدر افزایش هم پیدا می کند.

علتش این است که اسانس عطر به دلیل غلظت بیش تر و بافت روغنی که دارد، دارای الکل کمتری است و اصطلاحا به سرعت از پوست شما نمیپرد! بلکه بیش تر جذب پوست شما میشود.

- قیمت عطر تام فورد آمبر لدر

تام فورد برند لاکچری و آمریکایی است که محصولات آن معمولا قیمت بالایی دارند؛ در اوایل بهار ۱۴۰۲ فروش عطر تام فورد آمبر لدر با قیمت ۷ الی ۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان انجام می شود.

همچنین اگر قصد تهیه این محصول را دارید می توانید اسانس آن را با کیفیت top grade جهانی از وب سایت Atrefarid.com با قیمت ۲۹ هزارتومان برای هر میل سفارش دهید. شیشه های عطرفرید در اندازه های ۱۰ تا ۱۰۰ میل آماده ارائه به شما عزیزان می باشند.

عطر ایو سن لورن وای

محصول بعدی این لیست یک عطر مردانه و باشکوه از برند سن لورن است که در سال ۲۰۱۸ معرفی شده است، عطری شیک، با کلاس با رایحه ای تحریک کننده که نشان دهنده روح اغواکننده مردان مدرن میباشد که به شکلی دلفریب، سمبل تی شرت سفید و ژاکت سیاه ایو سن لورن است.

اسانس عطر ایو سن لورن وای Yves Saint Laurent Y

* نت ها و اسانس عطر ایو سن رون وای

خرید عطر ایو سن لورن وای در فصل های بهار بسیار بالا می رود که نت های بهاری و تازه عطر علتی بر آن است. ترنج و زنجبیل در کنار طراوت سیب رایحه ای پر انرژی برای شروع روز بهاری شماست که نت اولیه آن را تشکیل می دهد.

بعد از آن دانه سرو کوهی، سالویا و شمعدانی که رایحه آروماتیک و سبز این عطر را بیرون میکشد، نت های میانی و طولانی مدت را آشکار میکنند که می توانید ساعت ها از آن لذت ببرید.

در آخر رایحه پایه عطر شامل تلخی دانه تونکا، صمغ کندر، چوب سدر و چوب عنبر به همراه وتیور یا خس خس است؛ یک حس و حال چوبی و عمیق برای ایجاد آرامشی دل پذیر که ایو سن لورن وای به صاحب خود هدیه می دهد.

* ماندگاری عطر ایو سن لورن وای

Yves Saint Laurnet Y عطری است که آن را هنگام خروج از خانه روی پوستتان اسپری می کنید و تا انتهای روز با شما همراه است تا نیازی به حمل یک شیشه عطر نداشته باشید.

پخش بو و ماندگاری آن بسیار بالاست و به راحتی تا ۸ ساعت روی پوست شما خواهد ماند. همین ویژگی باعث میشود این محصول به یک عطر تمام روز شناخته شود. این میزان ماندگاری همچنین با خرید اسانس عطر ایو سن لورن وای بیشتر هم خواهد بود!

* قیمت عطر ایو سن لورن وای

با توجه به ماندگاری و پخش بوی بالایی که این عطر دارد، میتوان آن را در دسته عطرهای با کیفیت و پر فروش قرار داد.

در بهار ۱۴۰۲ این عطر مدرن فرانسوی با قیمت ۵ تا ۶ میلیون تومان در فروشگاه های مختلف به فروش میرسد که البته غلظت محصول و حجم شیشه عطر روی قیمت آن تاثیر گذارند؛ طبیعتا هرچه غلظت عطر بیش تر باشد ماندگاری و قیمت آن نیز بیش تر خواهد بود.

در عطر فرید، این محصول با تخفیف ویژه با قیمت ۱۹ هزار تومان برای هر میل آماده سفارش و ارسال در سریع ترین زمان میباشد.

عطر دیور هوم اینتنس

محصول بعدی، شاهکاری از برند شناخته شده و مشهور دیور فرانسه است. عطری باکلاس و شیک مخصوص مردان خوش پوش که به رایحه خود اهمیت میدهند. این محصول در سال ۲۰۱۱ وارد بازار شد و یک نسخه جدید تر از نسخه اورجینال عطر Dior Homme می باشد.

این محصول در گروه بویایی چوبی و گلی قرار می گیرد و یک انتخاب ایده آل برای مراسم و ملاقات های رسمی شما خواهد بود.

اسانس عطر دیور هوم اینتنس Dior Homme Intense

+ نت ها و اسانس عطر دیور هوم اینتنس

Homme Intense شروع خود را با رایحه اسطوخودوس یا لوندر به همراه گل زنبق آغاز می کند. نت های گلی این عطر طراوت و انرژی مثبت را در شما افزایش میدهند تا یک روز عالی را شروع کنید.

پس از آن کهربا و وانیل در میانه راه با شما همراه هستند تا کمی شیرینی و حس رمزآلود حاصل از کهربا را به آن اضافه کنند. این نت ماندگاری بالایی خواهد داشت و با خرید اسانس عطر دیور هوم اینتنس می توانید ماندگاری آن را افزایش دهید.

در آخر گیاه مشک، درخت سدر و درخت وتیور یا خس خس در نت های پایانی حس و حال چوبی آن را زنده می کنند. ترکیب این روایح یک بوی پیچیده و خاص را به ارمغان میاورد که هم بانوان و هم آقایان می توانند از آن استفاده کنند.

+ ماندگاری عطر دیور هوم اینتنس

محصولات فرانسوی، مخصوصا از کمپانی دیور اکثرا از ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی برخوردارند که همین امر یکی از دلایل خرید عطر هوم اینتنس توسط طرفداران دیور، ۱۲ سال بعد از معرفی آن است. این عطر می تواند تا ۸ ساعت روی پوست شما ماندگاری داشته باشد و یک محصول ایده آل برای ملاقات های رسمی و مهمانی های شبانه باشد.

همچنین سیلاج متوسط رو به بالای این عطر باعث میشود تا پخش بوی آن بسیار مناسب باشد، نه آنقدری کم که آن را احساس نکنند، نه آنقدر غلیظ که باعث آزار دیگران باشد.

+ قیمت عطر دیور هوم اینتنس

فروش عطر دیور هوم اینتنس با قیمت ۶ الی ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بین فروشگاه های مختلف انجام میشود که قیمت نسبتا معقولی در بین عطرهای فرانسوی و معروف به حساب می آید. با این حال، قیمت اسانس عطر دیور هوم اینتنس در فروشگاه عطرفرید بسیار مقرون به صرفه تر است.

عطرفرید، مرکز خرید عطرهای مردانه لاکچری

شناخت ویژگی ها و خواص یک عطر به شما کمک میکند تا محصولی که انتخاب میکنید، دقیقا تصویری که مدنظر دارید را در ذهن اطرافیانتان ایجاد کند. به همین دلیل عطرفرید مقالات آموزشی بسیاری درباره عطرهای مختلف دنیا منتشر می کند و ویژگی ها، بو و خواص آنها را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد.

در این مقاله، ۳ محصول بی نظیر از دنیای عطر و ادکلن های مردانه را به شما عزیزان معرفی کردیم و قیمت و روایح تشکیل دهنده آنها را به شما توضیح دادیم تا برای انتخاب عطر جدید خود در سال نو اطلاعات بیش تری داشته باشید.

همچنین جهت سفارش عطر دیور هوم اینتنس، عطر ایو سن لورن وای و عطر تام فورد آمبر لدر میتوانید به وب سایت atrefarid.com مراجعه نمایید.

کد خبر: ۲۲۱٬۴۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha