۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
ظرفیت‌های توسعه‌ای برق استان همدان در آمایش سرزمین لحاظ شود
نماینده مردم کبودرآهنگ:

ظرفیت‌های توسعه‌ای برق استان همدان در آمایش سرزمین لحاظ شود

همدان - نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه به ظرفیت‌های توسعه‌ای برق استان همدان در آمایش سرزمین شد.

به گزارش خبرنگار بازار، عیسی جعفری ظهر دوشنبه در نشستی با مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان که در دفتر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: مردم از خدمات شرکت برق در استان همدان تا حدودی رضایت دارند.

جعفری با بیان اینکه به نظر می‌رسد کمترین گله‌مندی‌ها از شرکت توزیع برق است، گفت: تلاش پرسنل این مجموعه در زمینه تأمین و پایداری برق در استان همدان قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه وقتی شخصی مسئولیتی در نظام اسلامی برعهده می‌گیرد باید برای رضایت خداوند و مردم قدم بردارد تا در روز قیامت شرمنده شهدا نباشیم، گفت: تکریم ارباب رجوع باید در رأس امور همه ادارات باشد.

نماینده مردم شهرستان کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی قانونگذاری و نظارت را دو وظیفه نمایندگان مجلس ذکر کرد و گفت: همه باید دست در دست هم برای حل مسائل و مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه هر استان یک آمایش سرزمین دارد که محورهای توسعه در آن دیده شده است، گفت: آمایش سرزمین باعث انجام اقدامات بر اساس برنامه‌ریزی و به صورت اصولی می‌شود و خسارت‌ها را کاهش می‌دهد.

جعفری با اشاره به اینکه باید ظرفیت‌های توسعه‌ای برق نیز در آمایش سرزمین دیده شود، یادآور شد: وضعیت روستاها باید تقویت شود تا از مهاجرت به شهرها جلوگیری کنیم.

کد خبر: ۲۲٬۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha