۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
قیمت دستگاه میوه خشک کن بکردانه

قیمت دستگاه میوه خشک کن بکردانه

در گذشته میوه‌ها به روش سنتی و با استفاده از نور آفتاب خشک می‌شدند. این طریقه خشک کردن، علاوه بر این‌که زمان‌بر و دشوار بود، گاهی اوقات باعث فاسد شدن میوه‌ها می‌شد.

به گزارش بازار، در گذشته میوه‌ها به روش سنتی و با استفاده از نور آفتاب خشک می‌شدند. این طریقه خشک کردن، علاوه بر این‌که زمان‌بر و دشوار بود، گاهی اوقات باعث فاسد شدن میوه‌ها می‌شد. در چند سال اخیر، تولیدکنندگان لوازم برقی از جمله گروه تولیدی بکردانه، برای رهایی از مشکلات یاد شده، به فکر ساخت انواع تجهیزات تولید چیپس میوه افتاده‌اند. با کمک این وسایل، می‌توانید انواع مواد خوراکی را در زمانی کوتاه و در سلامت کامل، چیپس کنید. در این مطلب، علاوه بر مشخصات این قبیل ماشین‌آلات کاربردی، با قیمت دستگاه میوه خشک کن بکردانه آشنا خواهید شد.

لازم به ذکر است که این تجهیزات مواد غذایی، در مدل‌های مختلف، به دو صورت صنعتی و خانگی، تولید می‌شوند. هر یک از این مدل‌ها، کارایی خاص خود را در پروسه خشک کردن مواد غذایی گوناگون دارند. اگر قصد خرید این محصولات را برای خانه یا کسب‌وکار خودتان دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت دستگاه میوه خشک کن بکردانه

مشخصات دستگاه های میوه خشک کنی بکردانه

میوه خشک کن‌های تولید شده توسط گروه تولیدی بکردانه، در دو نوع، به مشتریان عرضه می‌شوند. نوع اول این محصولات دربرگیرنده طبقات مختلف روی یکدیگر هستند و برای استفاده از طبقات زیرین باید طبقه‌های بالایی را از دستگاه خارج کرد. در حالی که در نوع دیگر این تجهیزات، طبقات به صورت کشویی طراحی می‌شوند و برای خروج هر سینی، نیازی به خارج کردن سینی‌های دیگر نیست. می‌توان ماشین‌آلات چیپس میوه کشویی را گزینه‌های بهتری دانست چون نحوه استفاده از این نمونه‌ها، آسان‌تر است. علاوه بر این، تمام دستگاه‌های این برند دارای مزایای زیر هم هستند:

  •  قابلیت گردش هوای مناسب: اکثر دستگاه‌های خشک کن مواد غذایی بکردانه، هوا را هم به صورت عمودی و هم افقی، در تمام طبقات خود منتقل می‌کنند. این امر موجب حفظ رطوبت مواد غذایی و فاسد نشدن آن‌ها می‌شود.
  •  توان مصرفی کم: به یاد داشته باشید که وسایل الکترونیک با توان مصرفی کم، میزان مصرف انرژی کمتری دارند.
  •  قابلیت تنظیم دمای متفاوت: در ماشین‌آلات این برند معتبر، امکان تنظیم دما میسر است. بنابراین شما می‌توانید برای چیپس کردن مواد غذایی مختلف، از دماهای مناسب آن‌ها استفاده کنید.
  •  میزان صدای کم: در ماشین‌آلات تولیدی این مجموعه سعی شده که از میزان صدای آن‌ها در حین کار کاسته شود.

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت بکردانه، برای خرید ماشین‌آلات صنایع غذایی مناسب، اقدام کنید. این مجموعه، محصول مورد نظر شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در سلامت کامل، درب منزل تحویل خواهد داد. همچنین برای استعلام قیمت دستگاه میوه خشک کن بکردانه، کافی است با بکردانه تماس بگیرید.

قیمت دستگاه میوه خشک کن بکردانه

دستگاه میوه خشک کن کابینتی

یکی از انواع دستگاه‌های حوزه صنایع غذایی، دستگاه میوه چیپس کن کابینتی است. این تجهیزات در مدل‌های خانگی، کارگاهی، صنعتی و تونلی برای خشک کردن میوه و سبزیجات، از انرژی برق یا گاز استفاده می‌کنند. همچنین وسایل مذکور، از لحاظ میزان ظرفیت هم به نمونه‌های تک کابین، دو کابین و سه کابین تقسیم می‌شوند. این دستگاه‌ها با وجود ابعاد کوچکی که دارند، می‌توانند با کمک سیستم گرمایشی یکپارچه خود، روزانه حجم بالایی از مواد غذایی تازه را خشک کنند.

از آن‌جایی که قیمت چیپس میوه در بازار بالا است، خرید تجهیزات خشک کن مواد غذایی با وجود قیمت زیاد، یک سرمایه‌گذاری خوب محسوب می‌شود. یکی از مهمترین فاکتورهای موثر بر قیمت این دسته از وسایل کاربردی، ظرفیت تولید و امکانات آن‌ها است. این عامل خود به تعداد طبقات داخل دستگاه بستگی دارد. شما باید با در نظر گرفتن این فاکتورها، مناسب‌ترین ماشین‌آلات را با توجه به نیاز خود، خریداری کنید.

البته نباید کیفیت و نیاز را فدای قیمت ارزان چیپس کن میوه و سبزیجات کرد. درواقع شما باید محصولی را بخرید که برای چند سال بتوانید از آن استفاده کنید. بنابراین پرداخت مبلغ اندکی بیشتر، ارزش چندین سال استفاده راحت از کالای مورد نظر را خواهد داشت. در صورتی که قصد خرید خشک کن سبزیجات ارزان قیمت و با کیفیت بالا را دارید، به وب‌سایت بکردانه مراجعه کنید. این وسایل با وجود این‌که با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و مرغوب‌ترین متریال ساخته شده‌اند، قیمت منصفانه‌ای دارند.

کارشناسان این مجموعه، همواره آماده هستند که به سوالات احتمالی شما درباره این محصولات و همچنین قیمت آن‌ها پاسخ دهند. شماره‌های مندرج در پایین وب‌سایت، یکی از راه‌های ارتباطی شما با بکردانه هستند.

کد خبر: ۲۲۱٬۴۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha