۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
قیمت خرید عمده سبزی خشک ۱۴۰۳ اعلام شد مستقیم از کارخانه

قیمت خرید عمده سبزی خشک ۱۴۰۳ اعلام شد مستقیم از کارخانه

برای خرید عمده سبزی خشک با قیمت مناسب ولی کیفیت بالا، باید به دنبال مراکز تولید و خرید معتبر و با سابقه باشید. در این مقاله عوامل تاثیر گذار روی قیمت سبزی خشک عمده را بررسی می کنیم.

به گزارش بازار، برای خرید عمده سبزی خشک با قیمت مناسب ولی کیفیت بالا، باید به دنبال مراکز تولید و خرید معتبر و با سابقه باشید. در این مقاله عوامل تاثیر گذار روی قیمت سبزی خشک عمده را بررسی می کنیم. همچنین لیست قیمت سبزی خشک عمده بدون واسطه و تولید شده در کارخانه زمرد طبس، تولید کننده سبزیجات و صیفی جات خشک، را بیان می کنیم. رنج قیمتی سبزیجات خشک در مجموعه معتبر و بزرگ زمرد طبس، به ازای هر کیلو سبزی خشک مبلغی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات قیمت سبزی ها بر اساس نوع سبزی، درجه کیفی معمولی یا صادراتی و یا ساده بودن و مخلوط بودن سبزی خشک هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت سبزی تازه چه تاثیری در خرید عمده سبزی خشک می گذارد؟

قیمت سبزی تازه تاثیر مستقیمی بر قیمت خرید عمده سبزی خشک دارد.  بنابراین ممکن است با تغییر فصل شاهد تغییراتی در قیمت سبزی خشک عمده باشید. به طور کلی افزایش قیمت سبزی تازه، باعث افزایش قیمت سبزی خشک نیز می ‌شود. دلیل این امر این است که برای تولید سبزی خشک، ابتدا باید سبزیجات تازه با قیمت روز خریداری شوند.  علاوه بر قیمت سبزی تازه، عوامل دیگری مانند نوع سبزی، کیفیت سبزی، شرایط بازار و غیره نیز بر قیمت سبزی خشک تاثیر می ‌گذارند.

وزن سفارش تا چه اندازه روی قیمت عمده سبزی خشک تاثیر گذار است ؟ 

وزن سفارش یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت عمده سبزی خشک است. به طور کلی با افزایش وزن سفارش، قیمت هر کیلوگرم سبزی خشک کاهش می‌یابد. دلایل این امر عبارت هستند از:

  • کاهش هزینه ‌های تولید و حمل و نقل: با افزایش حجم سفارش، هزینه ‌های تولید و حمل و نقل به ازای هر کیلوگرم سبزی خشک کاهش می ‌یابد.
  • تخفیف‌های حجمی: بسیاری از فروشندگان سبزی خشک برای سفارش ‌های بالای یک حد مشخص، تخفیف ‌های حجمی در نظر می‌ گیرند.
  • رقابت بین فروشندگان: برای جذب مشتریان بیشتر، فروشندگان ممکن است برای سفارش‌ های عمده، قیمت ‌های رقابتی ‌تر و ارزان تری ارائه بدهند.

به طور کلی می ‌توان گفت که با افزایش وزن سفارش از ۱۰ کیلوگرم به بالا، شاهد کاهش قیمت هر کیلوگرم سبزی خشک خواهیم بود. بدیهی است که هرچه حجم سفارش بیشتر شود، تخفیفات اعمال شده روی قیمت هر کیلو نیز افزایش می یابد.

برای استعلام قیمت درب کارخانه سبزیجات خشک در هر وزن و حجمی و دریافت مشاوره رایگان، می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۳۲۵۳۰۰۲۶ تماس حاصل فرمایید.

قیمت و فروش سبزی خشک عمده

عوامل موثر در قیمت گذاری و فروش عمده سبزی خشک

همانطور که گفتیم عوامل مختلفی روی قیمت سبزی خشک عمده تاثیر می گذارند و باعث تغییر و نوسان آن می شوند. در ادامه مطلب مهم ترین عوامل تاثیر گذار روی قیمت سبزیجات خشک عمده را بررسی می کنیم. همچنین در انتهای مطلب، جدول لیست قیمت فروش عمده سبزی خشک را به تفکیک نوع سبزی بررسی خواهیم کرد.

  1. کیفیت: سبزیجات خشک در درجه کیفی های مختلف مانند درجه یک، سوپر صادراتی، درجه دو و غیره به فروش می رسند که هر کدام بر حسب میزان کیفیت، قیمت متفاوتی نیز دارند.
  2. نوع سبزی: نوع سبزی نیز روی قیمت آن تاثیر زیادی می گذارد. سبزیجات خشک در انواع معطر، مخلوط و ساده تولید و عرضه می شوند. سبزیجات ساده مانند شنبلیله خشک، جعفری و ... قیمت پایین تری نسبت به سبزیجات مخلوط مانند سبزی قرمه سبزی، سبزی آش و ... دارند.
  3. حجم سفارش: به طور کلی سبزیجات خشک در سفارش ‌های عمده قیمت پایین ‌تری نسبت به خرید جزئی دارند.
  4. نوع بسته بندی: هرچه میزان کیفیت بسته بندی سبزی خشک بهتر و بالاتر باشد، قیمت آن نیز به تناسب افزایش می یابد.
  5. شرایط بازار: نوسانات بازار نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار روی قیمت محصولات مختلف از جمله سبزیجات خشک است.

  لیست قیمت سبزی خشک عمده (بدون واسطه) 

رنج قیمت سبزی خشک عمده درجه یک عرضه شده در کارخانه معتبر زمرد طبس، به ازای هر کیلو مبلغی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است. سبزیجات خشک صادراتی به دلیل کیفیت بالا تر و لوکس بودن قیمت بیشتری نیز دارند. به عنوان مثال قیمت سبزیجات صادراتی زمرد طبس به صورت عمده مبلغی بین ۱۵۰ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر کیلو است. با وجود درجه کیفیت بالا و مرغوب بودن سبزیجات تولید شده توسط زمرد طبس، قیمت سبزیجات صادراتی مقرون به صرفه تر از سایر تولید کننده ها و فروشگاه ها است. به همین دلیل به عنوان مبدا تولید در این مقاله معرفی شده است.

علاوه بر این قیمت سبزیجات خشک ساده تولید شده در مجموعه زمرد طبس نیز بسیار مقرون به صرفه و ارزان تر از سایر رقبا بوده و مبلغی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است. در ادامه مطلب لیست قیمت خرید عمده سبزی خشک ارزان ولی با کیفیت ارائه شده در این مجموعه معتبر  را بررسی می کنیم. دقت داشته باشید که تمامی قیمت ها درب کارخانه و دست اول بوده و در مقایسه با قیمت بازار پایین تر می باشند.

لیست قیمت سبزی خشک عمده بدو واسطه و مستقیم از کارخانه زمرد طبس

برای مشاهده قیمت محصولات بیشتر به وبسایت رسمی کارخانه زمرد طبس به آدرس زیر مراجعه کنید.

https://zomorrod-tabas.com/

کد خبر: ۲۸۲٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha