۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
چرا کی بی سی در بازار منفی رشد کرد؟
بازار گزارش می دهد

چرا کی بی سی در بازار منفی رشد کرد؟

دلایل روند مثبت کی بی سی در هیجانات منفی بازار ناشی از رشد ۴۳۰ درصدی سودسازی فصلی و قرارداد ۲۷۳ میلیاردی با وزارت بهداشت است.

بازار؛ گروه بورس: بازار در چند روز اخیر با وجود اینکه به حالت متعادل برگشته با این حال برخی نمادهای کوچکتر هنوز معاملات منفی را دنبال می کنند، اما در این بین نمادهایی که افشای خوبی داشته اند یا گزارش های فصلی مثبتی منتشر کرده اند با تقاضای بالا روبرو شده اند.

شرکت دارویی کی بی سی با نماد کی بی سی طرف قراردادی با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای تامین واکسن امضا کرد که بر مبنای آن ۲۷۳ میلیارد تومان برای شرکت درآمدزایی خواهد داشت و از آنجایی که شرکت کی بی سی در دوره ۳ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۳۰ درصد افزایش سودآوری داشته از این رو پیش بینی می شود که در سال جاری هم سودآوری خوبی داشته باشد.

«کی بی سی» با سرمایه ثبت شده ۴۹ میلیارد تومان طی عملکرد ۳ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان سود محقق کرده است.

به گزارش بازار، در یکسال اخیر اکثر نمادهای گروه دارویی بورس به سقف قبلی خود رسیده اند، اما برخی از نمادها همچون کی بی سی، دسانکو و... به دلیل جاماندن از شاخص گروه آماده یک رشد هستند.

کد خبر: ۲۲۱٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha