۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
تسریع در حل مشکلات شهرک روزیه سمنان | دغدغه مردم انشعاب آب است
معاون استاندار سمنان در گفتگو با بازار:

تسریع در حل مشکلات شهرک روزیه سمنان | دغدغه مردم انشعاب آب است

سمنان- حمیدی، معاون عمرانی استاندار سمنان با اشاره به مشکلات نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه، گفت: تسریع در شبکه معابر و انشعابات آب در کنار صدور سند به زودی انجام می‌شود.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، در پاسخ به سوالی با موضوع مشکلات مسکن ملی در شهرک روزیه سمنان و گلایه های مردمی در این ارتباط، بیان کرد: نخستین شهرکی که در نهضت ملی مسکن سمنان در نظر گرفته شد، شهرک روزیه بود که ۹۵۰ واحد به صورت خودساز تحویل مردم شده است.

وی با بیان اینکه این قطعات سه الی چهار طبقه به متقاضیان داده شده است، افزود: مهمترین موضوعی که امروز دغدغه متقاضیان بود تسریع در شبکه معابر بود که توسط شهرداری در دست اجرا است که البته دستور این امر نیز صادر شد.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه کار بسیار خوب پیش رفته اما مردم انتظار تسریع در آن را دارند که با بازدید صورت گرفته از سوی استاندار سمنان از شهرک روزیه، دستورات لازم در راستای تسریع امور صادر شده است، تاکید کرد: انشعابات آب نیز از دیگر دغدغه ها و مطالبات مردم بود که این موضوع هم با اهتمام مسئولان امر در دست اجرا است .

در تمام استان سمنان نیز زمین برای نهضت ملی مسکن تامین شده است

حمیدی با بیان اینکه از دیگر مشکلات و دغدغه های مردم در شهرک روزیه بحث سند مالکیت است، تاکید داشت: سند تفکیکی برای مرحله بعدی پرداخت وام نیاز است در نتیجه مردم دغدغه این سند مالکیت را دارند که البته موضوع از سوی اداره ثبت در دست پیگیری قرار دارد و تا حد زیادی مشکل حل شده است.

وی با بیان اینکه در تمام استان سمنان نیز زمین برای نهضت ملی مسکن تامین شده است، افزود: به خصوص در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت حتی زمین ها از سوی بنیاد مسکن، تحویل متقاضیان نیز شده است تا به صورت خود مالک کار ساخت را آغاز کنند.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه زیرساخت ها نیز در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر از سوی شهرداری ها در دست اجرا است، بیان کرد: در مجموع نگرانی بابت واگذاری زمین و همچنین اجرای طرح ها نداریم.

کد خبر: ۲۲۱٬۳۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha