۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
صنعت چاپ و تبلیغات، تسهیل‌کننده رونق تولید و تکمیل‌کننده زنجیره ارزش در استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

صنعت چاپ و تبلیغات، تسهیل‌کننده رونق تولید و تکمیل‌کننده زنجیره ارزش در استان بوشهر

بوشهر- حیدریه مدیر کل دفتر جذب سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر گفت: صنایع چاپ و تبلیغات مکمل زنجیره ارزش محصولات راهبردی استان بوشهر هستند.

ضرغام حیدریه مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بوشهر در حاشیه نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت چاپ در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، صنعت چاپ و صنعت تبلیغات را یکی از عوامل موثر در رونق تولید و تکمیل کننده زنجیره ارزش محصولات راهبردی استان دانست.

وی اضافه کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی به عنوان "مهار تورم، رشد تولید" باید تمام ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی را برای تحقق شعار سال فعال کنیم.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد : در همایش امروز خواسته‌ها، پیشنهادات و انتقادات فعالین کانون‌های تبلیغات و اهالی صنعت چاپ استان توسط نمایندگان دستگاه مربوطه شنیده و مقرر شد ضمن برنامه ریزی دقیق موارد مطروحه از سوی متولیان امر پیگیری و دغدغه‌های منطقی این عزیزان رفع شود.

وی در خصوص تسهیل فعالیت کانون‌های تبلیغات و حمایت از صنعت چاپ استان نیز گفت: از مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌خواهیم در زمینه تامین تسهیلات مورد نیاز این بخش، انعقاد تفاهمنامه همکاری با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، رسیدگی به پیشنهادات ارائه شده در زمینه مجوزها و ... اقدامات بیشتر و موثرتری داشته و زمینه فعالیت هر چه بیشتر فعالین این عرصه را در استان مهیا سازند.

کد خبر: ۲۲۱٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha