۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
۳۸ فرصت سرمایه گذاری در کلاردشت شناسایی شده است
فرماندار کلاردشت در گفتگو با بازار؛

۳۸ فرصت سرمایه گذاری در کلاردشت شناسایی شده است

کلاردشت- فقیه نصیری، فرماندار کلاردشت با اشاره به خروج طرح های بزرگ سرمایه گذاری در شهرستان گفت: این درحالی که ۳۸ فرصت سرمایه گذاری در شهرستان شناسایی شده است.

سیدعابدین فقیه نصیری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۳۸ فرصت سرمایه گذاری در شهرستان شناسایی شده است، میزان و ارزش سرمایه گذاری را چهار هزار میلیارد تومان بیان کرد و افزود: با اجرای این طرح ها اشتغال زیادی در منطقه ایجاد می شود.

فرماندار کلاردشت با اظهار این که سه طرح بزرگ سرمایه گذاری در شهرستان وجود داشت که دو طرح به دلیل موانع فراروی از شهرستان خارج شده است، افزود: طرح سوم نیز قصد خروج از منطقه داشت که تلاش کردیم موانع فراروی را رفع کنیم.

فقیه نصیری یادآور شد: فقط یک طرح بزرگ سرمایه گذاری در شهرستان ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری ایجاد می کند و برای اجرای آن نیاز به ارائه تسهیلات نیست.

وی احیای پروژه فرودگاه کلاردشت را از جمله طرح ها بیان کرد و گفت: این شهرستان ۸۰ سال پیش دارای فرودگاه و کد فرودگاهی بود که در آن پرواز انجام می شود.

وی با اشاره به ساخت مسکن ملی در شهرستان گفت: در حال حاضر ۴۰۰ واحد خودمالکی و ۲۴۰ واحد ویژه فرهنگیان و یک پروژه ۹۶ واحدی در دست ساخت است.

کد خبر: ۲۲۱٬۱۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha