۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
محصولات عجیب اوردینری به ایران آمد!

محصولات عجیب اوردینری به ایران آمد!

مراقبت از پوست و حفظ سلامت آن تنها مربوط به دوران حال نیست، بلکه مدت زمان زیادیست که مورد توجه افراد قرار گرفته است.

به گزارش بازار، مراقبت از پوست و حفظ سلامت آن تنها مربوط به دوران حال نیست، بلکه مدت زمان زیادیست که مورد توجه افراد قرار گرفته است. از این رو امروزه برند های بیشماری در زمینه تولید محصولات بهداشتی و مراقبت پوستی در دنیا وجود دارد. اگر جزو افرادی باشید که به محصولات مراقبت از پوست علاقه دارید، به احتمال زیاد اسم برند اوردینری را شنیده اید. چراکه این برند بی عیب ترین فرمولاسیون های زیبایی پوست را داشته و از محبوبیتی بالایی در بین افراد برخوردار است. در این مطلب به طور کامل با برند اوردینری و محبوب ترین محصولات آن آشنا می شویم. با ما همراه باشید.

معرفی برند اوردینری

اوردینری (Ordinary) یک برند مشهور و پرطرفدار در زمینه محصولات پوستی و بهداشتی است. این برند در پشتیبانی از پوست به حداکثر خود تمرکز دارد و فرمولاسیون محصولات خود را با هدف تقویت و بهبود پوست و بدون دخالت مواد شیمیایی طراحی می کند. برند Ordinary در طراحی محصولات خود از تکنولوژی جدید بهره برده  و در مقایسه با برند های مشابه، برای خریداران خود، قیمتی بسیار مناسب و بدون واسطه‌ تعیین می‌کند.

چارچوب فرمولاسیون اوردینری بسیار ساده بوده و بیشترین تمرکز آن روی عملکرد محصول است. برند Ordinary محصولات خود را با بهترین و علمی ترین روش ها طراحی می کند و از مواد اولیه با کیفیت بالا و مرغوب استفاده می نماید. این برند در کنار قیمت مناسب محصولات، به دلیل داشتن ترکیبات مؤثر و بی‌اعتنایی به تبلیغات غیرضروری، بسیار محبوب بوده و به طور گسترده‌ای توصیه شده است.

پر فروش ترین و محبوب ترین محصولات اوردینری چیست؟

محصولات عجیب اوردینری به ایران آمد!

سرم پیلینگ قرمز اوردینری

سرم پیلینگ قرمز اوردینری (The Ordinary Red Peeling Solution) یک محصول ضد پیری پوست از برند Ordinary است. سرم پیلینگ اوردینری به افرادی که درگیر جوش های زیرپوستی هستند بسیار پیشنهاد می شود. این سرم دارای ترکیباتی مانند اسید آ اچ آ و بتا هیدروکسی اسید می باشد. این ترکیبات جزو قوی ترین ترکیبات لایه بردار بوده که قادرند انواع  لک ها و جوش های زیر پوستی را از بین ببرند. نحوه عملکرد این محصول از طریق آزادسازی اسید ها است. از این طریق پوست را لایه برداری می‌کند، با کمکی روش پیلینگ لایه بینی پوست را حذف کرده و بهبودی در کیفیت پوست مانند لک های خاکستری، پوست خشک یا متشقق، بافت پوست، رادیانس پوست، و رطوبت رسانی عمیق فراهم می کند.

استفاده از این سرم باید منظم باشد و برای مدتی کوتاه استفاده شود. همچنین، استفاده از این سرم برای افرادی با پوست حساس، ترمیم پوستی، پوست آسیب دیده و یا واکنش های پوستی ممکن است مخاطراتی نداشته باشد.

محصولات عجیب اوردینری به ایران آمد!

سرم آمینو اسید اوردینری

سرم آمینو اسید اوردینری (The Ordinary Amino Acids + B۵) یک محصول ضد پیری و مرطوب کننده پوست است که موجب حفظ ترکیبات پوست و آبرسانی به پوست می شود.. این سرم دارای مجموعه ‌ آمینو اسیدها و ویتامین B۵ می‌باشد که از آن برای حفظ رطوبت، کاهش خطوط صورت، بهبود بافت پوست و تغذیه پوست استفاده می شود.ترکیبات منحصر به فردی که سرم آمینو اسید اوردینری دارد موجب کاهش چین و چروک و افزایش شفافیت و قوام پوست می شود. با استفاده از این محصول پوست شما جوان و شاداب شده و از پیری آن جلوگیری می شود

به علاوه، این سرم مزایای دیگری هم به مصرف کنندگان خود ارائه می دهد. به عنوان مثال، در قسمت‌هایی که پوست بسیار خشک است، با نفوذ به عمق پوست، رطوبت پوست را تکمیل و عمیق کرده، عواملی را که برای سلامت پوست مهم هستند، تغذیه می کند. به طور کلی، سرم آمینو اسید اوردینری یک محصول عالی برای کسانی است که علاقه مند به حضور مناسب آمینو اسید، ویتامین B۵ و رطوبت‌ دهی عمیق و طولانی به پوست هستند.

محصولات عجیب اوردینری به ایران آمد!

سرم ضد لک آلفا آربوتین

سرم ضد لک آلفا آربوتین اوردینری یکی از محصولات برند Ordinary است که به طور تخصصی در زمینه رفع لکه های پوستی عمل می کند. این محصول با هدف کمک به کاهش لک ها و تقویت رنگ پوست تولید شده است.

لک های پوستی دراثر عوامل مختلف ایجاد می شوند که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. افزایش سن
  2. آفتاب
  3. برخی داروها
  4. تنش
  5. عوامل ژنتیکی
  6. استفاده از محصولات آرایشی نامرغوب

اگر در اثر هر یک از مواردی که به آن اشاره شد دچار لک پوستی شده اید، استفاده از سرم ضد لک آلفا آربوتین به شما پیشنهاد می شود. این سرم با دارا بودن ترکیبات ضد لک، تغذیه کننده و مرطوب کننده، برای کمک به کاهش پیگمانتاسیون پوست کاربرد دارد و به عنوان یکی از بهترین محصولات کاهش دهنده لک های پوست توصیه می شود.

از کجا محصولات اصل و اورجینال برند اوردینری را تهیه کنم؟

یکی از معضلاتی که با آن روبروهستیم، وجود محصولات تقلبی و غیر اصل در بازار می باشد. محصولات برند اوردینری نیز از این قضیه مستثنی نبوده و در صورت خرید از فروشگاه های غیر معتبر، ممکن است محصول تقلبی و فیک تهیه کنید. این امر ممکن است موجب ایجاد مشکلات و بیماری های پوستی مختلف شود.

گیلاسک یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران است. اکثر محصولات عرضه شده در فروشگاه گیلاسک به صورت تخصصی انتخاب شده اند و تحت نظر متخصصین بهداشتی به فروش می رسند. ضمانت اصالت کالا یکی از ویژگی های این فروشگاه بوده که موجب محبوبیت بیش از پیش آن می شود. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وبسایت گیلاسک با اطمینان خاطر محصولات اوردینری را خریداری کنید.

کد خبر: ۲۲۱٬۰۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha