۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کاهش ۳۱ درصدی مصرف بنزین در خراسان شمالی
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی خبر داد

کاهش ۳۱ درصدی مصرف بنزین در خراسان شمالی

بجنورد - مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی از کاهش ۳۱ درصدی مصرف بنزین در فروردین و اردیبهشت امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد و گفت: شیوع کرونا باعث کاهش چشمگیر مصرف بنزین شده است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی، مجتبی شکوری با اشاره به کاهش میزان مصرف بنزین در تعطیلات عید سعید فطر افزود  میزان مصرف بنزین در روزهای چهارم و پنجم خردادماه جاری، نسبت به مدت مشابه پارسال، ۳ درصد کاهش‌یافته است.

وی گفت: در این مدت میزان مصرف نفت سفید نیز در استان به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۴۸ درصد و میزان مصرف گاز مایع هم ۱۴ درصد کاهش داشته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی با بیان اینکه وضعیت تأمین سوخت در استان بسیار خوب است، گفت: جایگاه‌های عرضه سوخت در این مدت فعالیت و همکاری بسیار خوبی داشته‌اند و تاکنون هیچ قطعی عرضه در جایگاه‌ها نداشته‌ایم و نخواهیم داشت و برای این مهم نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

شکوری افزود: در حال حاضر در خراسان شمالی ۷۷ جایگاه عرضه سوخت شامل ۴۸ باب جایگاه عرضه فرآورده سوختی بنزین، نفت گاز و ۲۹ باب جایگاه سی.ان.جی تک منظوره و دو منظوره فعال است.

کد خبر: ۲۲٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha