۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
کاهش ارزش پول دلیل برای ریسک مردم

کاهش ارزش پول دلیل برای ریسک مردم

یکی از گزینه های عالی برای خرید و سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ تهران که می توانیم به شما پیشنهاد کنیم پروژه هایی است که در این منطقه در حال ساخت و ساز می باشد.

به گزارش بازار، در حوزه های ملک و املاک یکی از جدیدترین بخش هایی که بسیار مورد توجه واقع شده است پیش خرید ملک به صورت اقساطی می باشد. برای خرید ملک در تهران یکی از نکاتی که مهم می باشد این است که قیمت ملک و املاک در تهران روز به روز در حال افزایش می باشد و این موضوع سبب شده است تا تعداد تقاضا ها برای خرید ملک در تهران بسیار کاهش داشته باشد و در کنار آن بسیاری از افراد به سراغ خرید خانه های اقساطی رفته اند.

تقاضای بالا برای پیش خرید در تهران

پیش خرید ملک در تهران روزانه درخواست های بسیاری دارد و این موضوع سبب شده است تا بسیاری از افراد برای حفظ ارزش پول خود دست به این موضوع بزنند و در حوزه خرید ملک به سراغ پر ریسک ترین نوع سرمایه گذاری بروند. سرمایه گذاری در حوزه املاک در قالب اقساطی از جمله مواردی می باشد که خطرات و شرایط بسیار متفاوتی دارد. این موضوع سبب نمی شود که سرمایه گذاری در این حوزه کاملا خطرناک است و افراد در این حوزه سرمایه خود را از دست می دهند اما در مقابل خرید ملک در تهران این نوع از سرمایه گذاری می تواند برای برخی از موارد خطرناک باشد.

اما در کنار آن دولت برای جلوگیری از بی ارزش شدن پول و سرمایه ای که در دست مردم قرار دارد دست به اقدامات بسیاری زده است، یکی از این موارد را می توان تعاونی هایی دانست که در منطقه ۲۲ تهران قرار دارد و این تعاونی ها سبب شده است تا ساخت و ساز هایی که در منطقه ۲۲ تهران صورت می گیرد، به صورتی که ساخت و ساز ها در این منطقه روزانه رو به افزایش است. از این رو این روش یکی از راه هایی است که می تواند برای شما خانه های ارزان قیمت را به همراه آورد.

پیش خرید در منطقه 22 تهران | خرید ملک برای سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران

چرا پیش خرید ملک خطرناک است؟

یکی از دلایلی که این حوزه از جمله گزینه های خطرناک برای سرمایه گذاری می باشد این است که برخی از مجموعه ها با ارائه پروژه های ارزان افراد را برای خرید وسوسه می کنند، این در حالی می باشد که قیمت پروژه زیر ۵۰۰ میلیون تومان در منطقه ۲۲ تهران وجود ندارد و برای بسیاری از پروژه ها پیش پرداخت ها بسیار بالا می باشد.

از سوی دیگر این موارد در این منطقه بسیار کاهش پیدا کرده است و به دلیل سخت گیری هایی که دولت در این حوزه دارد تعداد کلاهبرداری ها در این منطقه بسیار کاهش پیدا کرده است در حال حاضر این منطقه از جمله نواحی هایی می باشد که نظارت دولت بر آن زیاد بوده و این موارد سبب می شود تا این منطقه از نظر سرمایه گذاری به نسبت قبل ایمن تر باشد.
از این رو می باشد که پیش خرید ملک در این منطقه در حال حاضر بسیار محبوب می باشد و افراد بسیاری برای صاحب خانه شدن در مدت زمان طولانی به سراغ خرید آپارتمان و پیش خرید در پروژه های منطقه ۲۲ تهران رفته اند.

پروژه های مطمئن در منطقه ۲۲ تهران 

از پروژه هایی که در منطقه ۲۲ تهران می توان در دسته پروژه های مطمئن قرار داد پروژه های بالای ۲ میلیارد تومان می باشد، این پروژه ها که تنها برای پیش پرداخت باید به طور متوسط بین ۱ تا ۲ میلیارد تومان هزینه پرداخت کنید. از سوی دیگر این پروژه ها از جمله پروژه هایی می باشد که اقساط بسیار سنگینی دارد.

در رابطه با بسیاری از پروژه هایی که در منطقه ۲۲ تهران قرار دارد این نکته مهم می باشد که برخی از پروژه ها برای تحویل سریع ملک به اعضا دست به فروش قطعی ملک در این منطقه زده اند و سرعت زمان تحویل این پروژه ها بسیار بالاتر می باشد. البته از سمتی دیگر این پروژه ها برای پیش پرداخت و اقساط هزینه های بسیار بالایی را از اعضا خود می گیرند.

پروژه با قیمت مناسب برای سرمایه گذاری 

از پروژه هایی که می توانید برای پیش خرید در منطقه ۲۲ در نظر داشته باشید پرووژه های زیر ۱ میلیارد تومان می باشد. این پروژه ها از جمله پروژه هایی می باشد که مدت زمان تحویل آن طولانی تر بوده و در مقابل پروژه های زیر ۱.۵ میلیارد تومان از شرایط بهتری برای خرید و سرمایه گذاری برخوردار می باشند البته برای پیش خرید می توانید از تعاونی های این منطقه به راحتی اعتبار سنجی کنید و یپش از هر اقدامی بازدید و تحقیقات لازم را در این حوه انجام دهید.

خرید ملک در منطقه 22 تهران با قیمتی مناسب | پیش خرید ملک با قیمت مناسب

برای خرید و سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ تهران یکی از املاکی های معتبری که در این منطقه در حال فعالیت می باشد اطلس ۲۲ است. این مجموعه با ارائه اطلاعات کامل درباره تمامی پروژه های منطقه ۲۲ تهران یکی از مجموعه های معتبر در این منطقه به شمار می آید. شما می توانید پیش از هر اقدام و یا هزینه ای در این حوزه حتما از طریق مشاوران اطلس ۲۲ به راحتی استعلامات لازم را به دست آورید.

کد خبر: ۲۲۰٬۹۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha